Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö niiden "uudenlaisten" pehmeiden jauhelihapakkausten olla ilmatiiviitä?

Vierailija
19.09.2020 |

Ostin sellaisen pehmeän jauhelihapakkauksen eli https://www.google.com/search?q=jauheliha&client=firefox-b-d&channel=cr…

(linkki on Lidlin sivuilta mut en ostanut sieltä vaan tavismarketista)

Pitäisikö sellaisen olla ilmatiivis? Kotiin tullessani huomasin että jauhelihaköntti liikkuu muovin sisällä eli siellä on ilmaa. Muovi ei ole rikki.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niitä ei ole tyhjiöpakattu.

Vierailija
2/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään ilmaa ole vaan jotain säilöntäkaasua. Jauheliha liikkuu siellä paketissa sen mukaan kun sitä pakettia pyörittelet ja maan vetovoima siihen vaikuttaa. Oletko "erityisihminen"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden ilmatiiviitä pitää olla, mutta eri asia on onko ne tyhjiöpakattu. Ehkä ei. Niissä vanhoissa kovissa muovilaatikoissa oli ainakin se pahanhajuinen suojakaasu.

Vierailija
4/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tyhjiöpakattu vaan pakattu kaasuun

Vierailija
5/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään näistä Atrian jauhiksista kun ne on niin hienoks jauhettuja. Maku tuntus olevan kans aina parempi kun muissa mitä oon välillä kokeillu. Ehkä osittain tottumiskysymys myös.

Vierailija
6/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liikkuuhan se myös niissä kovamuovisissakin pakkauksissa kun sitä ravistaa. Oletko sinä hullu?

Vierailija
7/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Avasin pakkauksen ja ihan normaalilta tuoksuu.

ap

Vierailija
8/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen linkissä vain kaikenlaisia pakkauksia. Siis niitä vanhoja kovamuovisia, niitä tiiviisti pakattuja sekä niitä mitkä on pussissa kaasussa killumassa.

Vierailija
9/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään näistä Atrian jauhiksista kun ne on niin hienoks jauhettuja. Maku tuntus olevan kans aina parempi kun muissa mitä oon välillä kokeillu. Ehkä osittain tottumiskysymys myös.

Mureke 1kg naudanlihaa 15 % rasvaa oli tunnin uunissa 185 asteessa ja liha oli pakoin punaista. Miten se on mahdollista? Onko Atrian jauhelihassa jotain vikaa, että jää punaiseksi? Onko värjättyä?

Vierailija
10/10 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pakkaukset mitään löysiä ole vaan aika kiinteitä vaikka onkin pehmeitä. Ei niihin löysää jää, jos jää niin oletettavasti jossain on pieni reikä tms. Kahvipaketteihinkin pääsee joskus ilmaa, vaikkei mitään reikää näykkään pakkauksessa.