Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon Suomen hallitus päättää että alkoholin yömyynti lopetetaan baareissa ja yökerhoissa?

Vierailija
18.09.2020 |

Mielestäni oli erittäin fiksu veto virolaisilta poliitikoilta päättää noin. Vois ottaa muut maat mallia siihen asti, kun koronapandemia on ohi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiksi pitäisi. Ihhmisethän menee baariin ja lisääntyy ja saadaaan uusia veronmaksajia.

Vierailija
2/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miiksi pitäisi. Ihhmisethän menee baariin ja lisääntyy ja saadaaan uusia veronmaksajia.

Koska korona leviää tehokkaasti alkoholisoituneiden ihmisten välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyvä juttu Virolta. Mutta silti koronaa paljon enemmän olen huolissani alkoholinkäytön aiheuttamista muista haitoista, jotka ovat olleet täällä läsnä iät ja ajat. Tappelut, häiriökäyttäytymiset, rattijuopumukset ja kadulle/katuojaan sammumiset. Ne aiheuttaa sellaisen mittakaavan ongelmat ja kuormittavat sairaanhoitoakin niin, että korona on pikkutekijä sen rinnalla. Eli näillä koronarajoituksilla saadaan vielä koronaepidemian hillitsemistäkin paljon suurempi hyöty siinä, kun alkoholinkäytön aiheuttamat muut ongelmat poistuvat.

Vierailija
4/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä unoohdin koko koronan :)

Vierailija
5/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä unoohdin koko koronan :)

Ehhkä mä olen malliesimerkki siitä etttä sä olet oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan