Minulla on kyllä maailman paras duuni!
Muita linjoilla, jotka kokevat samoin?
Oma työni on lähes absurdin kivaa. Voin tehdä kaikenlaisia kehitysprojekteja ihan oman mielenkiinnon mukaan ja keksiä niitä itsekin. Osaamiseni taso on sen verran korkea, että kaikki valmis mikä syntyy on ihmisten mielestä hienoa ja upeaa... ja olen toki tehokas ja aikaansaava, eli ei tämä mitään istuskelua ja lasikottelua ole.
Jopa esimieheni aina kysyy, olisiko kiinnostusta tehdä jotain tiettyä. Ja jos ei ole, ei painosta.
Oikeasti minusta on aivan järjetöntä, että tällaisia ihmisiä pidetään töissä, eikä sidota kaikkia resursseja firman tavoitteisiin. Itse esimiehenä valjastaisin kyllä tekemiseni tarkasti. Mutta lucky me, en valita!
Kommentit (11)
Minä pidän myös työstäni kovasti. Eri syistä kuin sinä, mutta mukava työ yhtä kaikki.
Minäpä opetan 20-25-vuotiaita europpalaisia miehiä miten he tappavat toisiaan 3v3 Arenalla. Tästä ei duuni parane.
Mitä sä niinku käytännösä sitten teet ap?
Heh joo, en itsekään katselisi omaa tapaani tehdä töitä. Olen ihan hyvä työntekijä siis, mutta meillä on umpisurkea keskijohto, joita ei kiinnosta yhtään mitä porukat tekevät, kunhan jotkut perusjutut toimivat.
Paljon siis ei-hyötykäytössä olevaa potentiaalia meilläkin. Itsekin teen kaikenlaista työkavereiden avustamista ja pientä kehittämistä jatkuvasti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä niinku käytännösä sitten teet ap?
Olen kehitysyksikössä eräässä firmassa. Tämä on hyvin luovaa ja pitää "haistella" erilaisia trendejä alalla. Sitten voi kokeilla ja pilotoida kaikenlaista. Osa jutuista jää käytäntöön, osa ei. ap
Ihan jees. Edustat tosin vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä opetan 20-25-vuotiaita europpalaisia miehiä miten he tappavat toisiaan 3v3 Arenalla. Tästä ei duuni parane.
:D Hei tuokin voisi olla kivaa. ap
Minäkin pidän työstäni! Avainasioita siihen ovat ettei porukka vaihdu koko ajan (koen kuluttavaksi tutustua uusiin ihmisiin), saan vaikuttaa vireystasoni mukaan siihen miten ja milloin teen työtehtäväni (kunhan vaan tulee tehtyä), ja meillä ei harrasteta turhaa nillitystä.
Vierailija kirjoitti:
Heh joo, en itsekään katselisi omaa tapaani tehdä töitä. Olen ihan hyvä työntekijä siis, mutta meillä on umpisurkea keskijohto, joita ei kiinnosta yhtään mitä porukat tekevät, kunhan jotkut perusjutut toimivat.
Paljon siis ei-hyötykäytössä olevaa potentiaalia meilläkin. Itsekin teen kaikenlaista työkavereiden avustamista ja pientä kehittämistä jatkuvasti sitten.
Kohtalotoveri siis :D
Meillä myös tuo kehitystoiminnan johto on ihme haahuilijoita. Toimintaa ei ole sidottu mihinkään strategiaan. Mutta saammepa me kehitysyksikössäkin sitten haahuilla sydämen kyllyydestä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän työstäni! Avainasioita siihen ovat ettei porukka vaihdu koko ajan (koen kuluttavaksi tutustua uusiin ihmisiin), saan vaikuttaa vireystasoni mukaan siihen miten ja milloin teen työtehtäväni (kunhan vaan tulee tehtyä), ja meillä ei harrasteta turhaa nillitystä.
Nuo on tärkeitä, meilläkin on aika vapaat työajat eikä kukaan nillitä. Työtä sai myös tehdä etänä jo kauan ennen koronaa vaikka joka päivä, kunhan pakolliset palaverit yms kävi paikan päällä. ap
Minä! Ainut huono puoli, et töitä on vain kesäisin.