Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua kipeisiin jalkoihin?

Vierailija
16.09.2020 |

Jalat on kipeytyneet seisomatyössä. Mikä auttaisi niihin nopeasti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapuna suihkuttelu kylmällä vedellä. Sen jälkeen kylmägeeliä, villasukat jalkaan ja vaakatasoon. Ja hanki kunnolliset työkengät.

2/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ibuprofeeni. Käy selinmakuulle, nosta jalat ylös ja liikuttele niitä, esim. pyörittele nilkkoja. Juo vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesium

Tukisukat töihin

Vierailija
4/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu valmisteeseen wonder legs. Ainakin minulla auttaa liian istumisen tuhoihin jaloissa, ehkä saattaisi toimia myös seisomisen rasituksiin. 

Vierailija
5/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta dokaaminen - helpottaa parissa päivässä!

Miten tämä liittyy aiheeseen? Vai onko tää joku sun vakiovastaus, minkä kirjoitat joka ketjuun?

Vierailija
6/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiapuna suihkuttelu kylmällä vedellä. Sen jälkeen kylmägeeliä, villasukat jalkaan ja vaakatasoon. Ja hanki kunnolliset työkengät.

muuten sama mutta "kintut seinälle" vähäksi aikaa

Vierailija
7/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisomisesta en tiedä, mutta tanssin aiheuttamiin kipuihin auttoi, kun astui tennispallon päälle ja pyöritteli jalkapohjaa vasten.

Vierailija
8/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa auttaa,hyppele kotona ja kyykkyjä  paljon.

Vierailija
9/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu valmisteeseen wonder legs. Ainakin minulla auttaa liian istumisen tuhoihin jaloissa, ehkä saattaisi toimia myös seisomisen rasituksiin. 

Mihin ihmeen istumisen tuhoihin? Eihän jalat nyt istuessa rasitu, seisoessa paino on taas koko ajan jaloilla ja jos ei ole tottunut siihen ja vielä ylipainoakin niin äkkiä tulee jalat kipeäksi.

Vierailija
10/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny jalkojen alle yöksi.

11/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ämpäriin, missä jääkylmäö vettä. Jos on magnesiumia kotona, niin syö pari kpl. Juo vettä heti kunnolla. Usein johtuu nestehukastakin särky, sanoin mulle apteekin täti, kun valitin samaa asiaa.

Vierailija
12/12 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kävelytyö. Hyvät työkengät, tukisukat, paino kurissa, verenpaine kurissa, kuuma-kylmä -vaihtelu (täällä auttaa lämmin paremmin), särkylääke ja Siperian tee, jota ilman katkokävelisin kuukauden loman jälkeen. Kaikki konstit käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä