Töitä saa jos haluaa !!!
En ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta työttömyydestä ja työpaikkojen puutteesta. Kun mun äikkälomani loppui sain heti töitä kun isä kysyi firmastaan. Ja olen vain peruskoulun käynyt! Palkkakin ihan jees, eikä sillä, mieheni ansaitsee ihan mukavasti, mutta motiivinani onkin rahan sijaan ajan kulu, ettei ihan tylsisty ja mökki höperöidy. Eli menkää vähän itseenne ja yrittäkää ees!!!
Kommentit (20)
No ei oo isää joka vois auttaa työn saamisessa...
Kysyiskö sun isäs mullekin? Mun isä on kuollu. Eikä sillä olis ollut mitään firmaakaan.
Joo ihan tyhmää valittaa kun voi kysyä isiltä, ja jos ei silloo työtä antaa niin ainakin voi pyytää fyffee. Mä kyl pyydänki vaan rahaa, kun on noi aamuherätykset vähän vaikeit.
Joo tietenkin saa. Varmaan kaikki näkä kaikki tehtaistakin potkut saaneet hyvää palkkaa nauttineet haluavat lähteä esim. vaatekauppaan myyjäksi.
Ja että oikein isälle pääsit töihin, hellanlettas sentään.
Yrittäisit nyt edes provota kunnolla + välilyönti ja kolme huutomerkkiä
No siis eihän aloitus ole provo. Minäkin sain töitä kun äiti kysyi työpaikalta, että voinko tulla sijaistamaan yhtä Pirjoa. Ei mun tarttenut edes hakea töitä! En ymmärrä yhtään, että miksi ette vaan kysy äiskältä tai isukilta, että miks ne ei vois hankkia sitä työpaikkaa teille sieltä omalta työpaikaltaan! Koska daa, dillet, sieltä töistä niitä töitä saa vähän niinkö huoltsikalta bensaa ja karkkikaupasta karkkia! Mani koes to mani ja wörk koes to wörk niin sanotusti.
Tämä menee vähän samaan kategoriaan kuin sen parinsadantonnin pääomatuloja nostavan lukiolaisen aivopieru, jossa neuvoi miten opintotuki riittää ihan mainiosti elämiseen, että mitä ne opiskelijat oikein valittaa ettei muka pärjää...
Parempi se onkin mennä töihin, se olis kauheeta, jos mökki alkais höperöitymään siitä kotona kykkimisestä.
Onhan aloittaja oikeassa tarvitsee vain olla muutama kaveri ja sukulainen joilta kysyy töitä niin luultavasti saa, ei kukaan palkkaa tuntematonta ellei se ole todella hyvä.
nepotismi kunniaan ;)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 15:48"]
Tämä menee vähän samaan kategoriaan kuin sen parinsadantonnin pääomatuloja nostavan lukiolaisen aivopieru, jossa neuvoi miten opintotuki riittää ihan mainiosti elämiseen, että mitä ne opiskelijat oikein valittaa ettei muka pärjää...
[/quote]
Jep ja se yksi pöljämamma, joka joskus taannoin ihmetteli miksei muka muut tule toimeen sillä, että pariskunnasta toinen tienaa alle kaksi tonnia brutto ja toinen saa vaan alinta äitiysrahaa. Kun he tulevat ihan ruhtinaallisen hyvin toimeen, eikä tarvi tinkiä yhtään mistään!
Vaan sitten tulikin ilmi, että he asuvat ilmaiseksi tän naisen vanhempien omistamassa talossa, eikä edes sähkö- ja vesilaskuja tarvitse maksaa, vuokrista puhumattakaan :D
Joo toki kaikki sadat tuhannet ihmiset saa heti töitä kun vaan kysyy isiltä! Tai joulupukilta toivoo... ja kyllähän ne lehmätkin lentää.. siellä porvoossa.
Jaa jaa. Taitaa monia mammoja vaan laískottaa. ;)
Mutta kun mulla ei ole koskaan ollut isää. Siihen aikaan määriteltiin vain elatusvelvollinen.
En minä väitä, että se olisi millään tavalla syynä siihen, että minä en saa työtä hyvällä koulutuksella työtä, vaikka paras onkin korkeakoulututkinto.
Jaa?? Hitto kun en ole älynnyt isältä kysyä, isäni on opettaja joten varmaan ottavat mutkin töihin! Pätevyys schmätevyys.
Isä katosi 30 vuotta sitten, siis oikeasti katosi, eikä vain hävinnyt. Äitikin on jo vanha eläkkeellä oleva, vähän jo poissa tästä maailmasta. Töitäkin olen hakenut vanhempainvapaan päätteeksi, mutta oman ammattini töitä ei ole, eikä hanttihommiin oteta, kun työnantaja ei edes usko motivaatioon tehdä työtä jossa koulutustaso ja työn vaatimukset eivät kohtaa.
Siis hei, työttöminä on muitakin kuin 20-30 vuotiaita !
miten aloitus voi olla provo jos hän ite sanoi että töitä saa ja hän sai? minullakin on töitä, provoanko minä nyt koko palstan työttömiä?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:32"]
Jaa?? Hitto kun en ole älynnyt isältä kysyä, isäni on opettaja joten varmaan ottavat mutkin töihin! Pätevyys schmätevyys.
[/quote]
HAH opettajat mitään pätevyyttä tarvii: kirja käteen ja tekstiä taululle ja kersat lukemaan, huomenna kokeet, hyvää päivänjatkoa.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA :D Porvoostako saa töitä noin hyvin?