Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olijat

Vierailija
06.11.2013 |

Uhkaatteko ikinä riitatilanteissa kumppania erolla? Uhkaako toinen? Pyydelläänkö riitatilanteen jälkeen sanomisia anteeksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen uhannut. Mies ei. Mutta en enää, tajusin sen olevan todella tyhmää ja toista satuttavaa.

Kannattaa mennä riitatilanteessa hetkeksi ulos rauhoittumaan ja tulla sitten takaisin, kun voi keskustella rauhallisesti. Näin välttää suutuspäissään lauotut ilkeät kommentit.

Vierailija
2/6 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uhata eikä edes riidellä. Kiukuteltua tulee joskus väsyksissä, mutta se on pientä. 15 vuotta yhdessä eikä koskaan olla toista nimitelty tai huudettu raivopäissään toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä, en enää aikuistuttuani. Eikä mieskään, hän ei ole tainnut koskaan tehdä sitä.

Vierailija
4/6 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti erolla, eikä me oikeesti riidelläkään ikinä, mutta joskus on tullut mainittua ja huokaistua, että "voi kun mä asuisin yksin..." tai "olisi niin kivaa asua yksin, kun ei tartteis sitä sun tätä... tai voisi sitä sun tätä" yms. Ja ymmärrän että kai se on melkein sama asia, että aivan kuin uhkaisi erolla. Olen vaan joskus niin kurkkuani myöten täynnä perhe-elämää ja sitä, ettei saa olla tarpeeksi yksin.

Vierailija
5/6 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uhkaillut nykyisessä suhteessani. Avioliittoni loppupuolella mies uhkasi erolla kerran, seuraavalla kerralla mulla olikin jo tulostettu lappu allekirjoituksellani varustettuna.

Miehellä ei olis kantti kestänyt, minä en antanut periksi vaan todellakin hain eroa.

Vierailija
6/6 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että oltaisiin, kuitenkin 13 vuotta jo oltu yhdessä...jotta jokunen erimielisyys on ehtinyt olla. Mutta kyllähän suhteeseen riitaakin mahtuu, ilman että suhde kaatuu tai maailma loppuu...  ja kun kumpikin sen tiedostaa, niin ei tarvitse uhata tyhjillä tai pelätä itse toisen jättävän typerän syyn vuoksi, vaan voi tuulettaa ne riitaisat tunteensa ihan hyvässä hengessä ja sitten sopia. Olisko aikuisuutta?

Ei pyydellä sen kummemmin anteeksi, ellei nyt jotain todella idioottia ole mennyt sanomaan. Meillä riitelee väsymys ja asiat,riidellään ihan rakkaudella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi