Minne palautetta Scholl-tuotteesta
Olen yrittänyt ottaa Schollin viallisesta tuotteesta yhteyttä. Sain kerran viestini läpi jossa sanottiin että lähettävät palautuspussin ja kun viallinen tuote on perillä, saan uuden tuotteen.
Pussi tuli ja palautin sen 2kk sitten, mutta uutta tuotetta ei ole tullut. Olen lähettänyt lukuisia viestejä ja soittanut sieltä saamaani viestissä olevaan numeroon, mutta siellä on aina linja varattuna.
Kukaan ei siis enää vastaa viestiini...haluaisin kuitenkin vastauksen sieltä....
Kommentit (5)
Mihin olet ollut yhteydessä? Yleensä maahantuoja on se, joka korvaa ja on vastuussa, mutta kuluttaja voi myös ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen kauppaan. Se onkin yleensä helpompaa, kun asioi liikkeen kanssa ja heidän intressissään on miellyttää asiakasta ja saada asia hoidettua. Ikävää, jos maahantuoja (?) nyt vain jättää sinut huomiotta. Vaikea sanoa, mikä siihen auttaisi.
Hei! Löysin tunnin etsimisen jälkeen Reckitt Benckiser Nordicin puh. 09 88611220,johon valitin Shollin jalkaraspista jonka karkean puolen liimaukset irtoavat jatkuvasti.
Olen viimeisen vuoden aikana ostanut 3 raspia ja jokaisessa on ollut sama vika..kärjen liimaus on jo valmiiksi millin auki..
Olen käyttänyt raspeja varmaan 20 vuotta ja tämä ensimmäinen kerta kun laadussa on valittamista.
Hei! Ostin pari päivää sitten Scholl hoitopuikko halkeileville kantapäille. Surkea tuote. olen sitä neljä kertaa käyttänyt ja siinä sanotaan etä auttaa jo 7 päivässä. Eri asia riittääkö niin pitkään kun tuote on tosi kovaa ja murenee kun sitä laittaa jalkapohjiin. Ohjeessa lukee vain että laita kuivaan ihoon.
Puoli tuntia olen yrittänyt etsiä Scholl yhteystietoja minne valittaa tutteesta mutta ei löydy.
Tässä taisi olla minun kokeilut kyseisestä tuotteesta enkä todellakaan suosittele sitä muille.
Eikö kellään ole tietoa?