Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?
Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan
Kommentit (124)
Nipponithan on kovia käytettyjen pikkareiden ostajia. Ja noista hinnoista niin mitä pidempään ne on marinoituneet sitä kovempi hinta. Ja monsuunituulien kostuttamista saakin sitten jo varmaan pyytää paria kolmea sataa. Varmaan tollaset 2-3 päivää marinoidut on jossain 70-120 luulisin.
Itse ei kyllä mitkään kusen polttamat kalsarit jaksa kiinnostaa mutta puhtaan ja terveen piparin tuoksu on kyllä ihan jees.
Haistelen aina kaverin luona käydessäni hänen tyttöystävänsä pikkareita. Kerran kaveri ihmetteli, että "mikä kesti?" Sanoin olleeni "paskalla".
Varastelen pikkuhousuja myös kotibileiden aikaan pyykkikoreista, tekijää on vaikea jäljittää!! Nuuh nuuh... aaaahhh :)
En normaalisti haistele, mut sitten pitää varmistaa, jos ajokoirani lykkää kuononsa vaimon jalkoväliin, kun hän tulee kotiin. Silloin herää aina epäilys, että nyt on akka pelehtintyt jonkun kanssa.
Haistelen ja kerroin siitä aikoinaan yhdelle frendilleni. Hän tunnusti tekevänsä samaa, ja nykyään kyläilemme toistemme luona haistelemassa vaimojemme pikkareita. Itse vedän käteen, ja laukean frendini vaimon pikkareihin. Siis puhtaisiin, jotka menevät sen jälkeen vaatekaappiin odottamaan käyttöä. Sitten kun ovat frendini vaimolla jalassa, saan frendiltäni tekstiviestin... Kiihottaa...
Aivan tajuttoman sairasta käytöstä täällä monella kanssamiehellä! Ostakaa pikkarit mieluiten netistä niin ei tarvitse tuolla tavoin runkkailla. Onneksi teitä on marginaalinen vähemmistö ja ihmiset lähtökohtaisesti osaavat käyttäytyä sivistyneesti eikä kiimaisen koiran tavoin.
-mies 37-
Just just...jos minun mieheni haistelee pikkareitani salaa niin pettymys on varmaan suuri kun tuoksuvat vain vähän pyykinpesuaineelle.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:52"]
Just just...jos minun mieheni haistelee pikkareitani salaa niin pettymys on varmaan suuri kun tuoksuvat vain vähän pyykinpesuaineelle.
[/quote]
Haha, entäs jos nainen käyttää pikkuhousunsuojia? Haistelkaa sairaat pervot ihan omia kellejänne!!!
Kyllä joka kerta kun pesuohjelma on känyt läpi jos haisee sen jälkeen eiku uus pesukerta että haju lähtee.M 59
Jos saan huomauttaa, niin tämä on naisten palsta. Ette taida tajuta miten paljon teette hallaa kaikille meille miehille, kuten nuo Suomi-porot Tallinnan yössä.
Suosittelen, että palaatte Suomi24:seen ja mikäli nämä ovat takianne karanneet sieltä, niin tuskin te niitä tällä tavalla perässä juoksemalla tuutte ikinä kiinni saamaan.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Haha, entäs jos nainen käyttää pikkuhousunsuojia? Haistelkaa sairaat pervot ihan omia kellejänne!!!
[/quote]Minusta toi haistelu menee yli hilseen. Hyi hyi hyi.
Kuulostaa mehukkaalle. Saisinko minäkin tulla nuuskimaan pikkuhousuja luoksenne?
kyllä haistelen entisen vaimoni pikku husuja ja runkaan ihanat tuokksut ne on niin kiman tuoksuiset
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 08:33"]
kyllä haistelen entisen vaimoni pikku husuja ja runkaan ihanat tuokksut ne on niin kiman tuoksuiset
[/quote]
Kokeile joskus olla runkkaamatta samalla, kun kirjoitat tänne, ties vaikka tulis vähemmän kirjoitusvirheitä.
Haistelen anoppini pikkuhousuja. Hänen pikkuhousut tuoksuvat niin kiihottavalle, pissin, pyllyn ja pillumehun sekoitus! Niitä haistellessa ei mee kauaa kun laukeaa. Onnekas olen kun anopin housuja mahdollisuus nuuhkia viikoittain.
Hirveää jos nämä kylässä käyvät ihmiset tosiaan haistelevat toisten pyykkejä :( yksityisyyden loukkaamista :(
Nro 6: Ihan mielenkiinnosta: paljonko pikkareista pyydetään/maksetaan ?