Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?

Vierailija
05.11.2013 |

Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6: Ihan mielenkiinnosta: paljonko pikkareista pyydetään/maksetaan ?

Vierailija
2/124 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipponithan on kovia käytettyjen pikkareiden ostajia. Ja noista hinnoista niin mitä pidempään ne on marinoituneet sitä kovempi hinta. Ja monsuunituulien kostuttamista saakin sitten jo varmaan pyytää paria kolmea sataa. Varmaan tollaset 2-3 päivää marinoidut on jossain 70-120 luulisin.

Itse ei kyllä mitkään kusen polttamat kalsarit jaksa kiinnostaa mutta puhtaan ja terveen piparin tuoksu on kyllä ihan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen aina kaverin luona käydessäni hänen tyttöystävänsä pikkareita. Kerran kaveri ihmetteli, että "mikä kesti?" Sanoin olleeni "paskalla".

Varastelen pikkuhousuja myös kotibileiden aikaan pyykkikoreista, tekijää on vaikea jäljittää!! Nuuh nuuh... aaaahhh :)

Vierailija
4/124 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalisti haistele, mut sitten pitää varmistaa, jos ajokoirani lykkää kuononsa vaimon jalkoväliin, kun hän tulee kotiin. Silloin herää aina epäilys, että nyt on akka pelehtintyt jonkun kanssa.

Vierailija
5/124 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti en. Yök.

Vierailija
6/124 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen ja kerroin siitä aikoinaan yhdelle frendilleni. Hän tunnusti tekevänsä samaa, ja nykyään kyläilemme toistemme luona haistelemassa vaimojemme pikkareita. Itse vedän käteen, ja laukean frendini vaimon pikkareihin. Siis puhtaisiin, jotka menevät sen jälkeen vaatekaappiin odottamaan käyttöä. Sitten kun ovat frendini vaimolla jalassa, saan frendiltäni tekstiviestin... Kiihottaa...

Vierailija
7/124 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tajuttoman sairasta käytöstä täällä monella kanssamiehellä! Ostakaa pikkarit mieluiten netistä niin ei tarvitse tuolla tavoin runkkailla. Onneksi teitä on marginaalinen vähemmistö ja ihmiset lähtökohtaisesti osaavat käyttäytyä sivistyneesti eikä kiimaisen koiran tavoin.

-mies 37-

Vierailija
8/124 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just...jos minun mieheni haistelee pikkareitani salaa niin pettymys on varmaan suuri kun tuoksuvat vain vähän pyykinpesuaineelle.

Vierailija
9/124 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:52"]

Just just...jos minun mieheni haistelee pikkareitani salaa niin pettymys on varmaan suuri kun tuoksuvat vain vähän pyykinpesuaineelle.

[/quote]

Haha, entäs jos nainen käyttää pikkuhousunsuojia? Haistelkaa sairaat pervot ihan omia kellejänne!!!

Vierailija
10/124 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka kerta kun pesuohjelma on känyt läpi jos  haisee sen jälkeen eiku uus pesukerta  että haju lähtee.M 59

Vierailija
11/124 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksu on niin kiihottava :PP vaimokin tykkää

Vierailija
12/124 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan huomauttaa, niin tämä on naisten palsta. Ette taida tajuta miten paljon teette hallaa kaikille meille miehille, kuten nuo Suomi-porot Tallinnan yössä.

Suosittelen, että palaatte Suomi24:seen ja mikäli nämä ovat takianne karanneet sieltä, niin tuskin te niitä tällä tavalla perässä juoksemalla tuutte ikinä kiinni saamaan.

Vierailija
13/124 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:52"]

[/quote]

Haha, entäs jos nainen käyttää pikkuhousunsuojia? Haistelkaa sairaat pervot ihan omia kellejänne!!!

[/quote]Minusta toi haistelu menee yli hilseen. Hyi hyi hyi.

Vierailija
14/124 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mehukkaalle. Saisinko minäkin tulla nuuskimaan pikkuhousuja luoksenne?

Vierailija
15/124 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Nile ja tykkään nuuskia mummoni kalsareita. :3

Vierailija
16/124 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ku vaimo työtnää niitä naamaani aina kun aloitamme.

Vierailija
17/124 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä haistelen entisen vaimoni pikku husuja ja runkaan ihanat tuokksut ne on niin kiman tuoksuiset

Vierailija
18/124 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 08:33"]

kyllä haistelen entisen vaimoni pikku husuja ja runkaan ihanat tuokksut ne on niin kiman tuoksuiset

[/quote]

Kokeile joskus olla runkkaamatta samalla, kun kirjoitat tänne, ties vaikka tulis vähemmän kirjoitusvirheitä.

Vierailija
19/124 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen anoppini pikkuhousuja. Hänen pikkuhousut tuoksuvat niin kiihottavalle, pissin, pyllyn ja pillumehun sekoitus! Niitä haistellessa ei mee kauaa kun laukeaa. Onnekas olen kun anopin housuja mahdollisuus nuuhkia viikoittain. 

Vierailija
20/124 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää jos nämä kylässä käyvät ihmiset tosiaan haistelevat toisten pyykkejä :( yksityisyyden loukkaamista :(