Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti mulle XS kokoiset housut! En todellakaan ole kokoa XS ja mies tietää tämän varsin hyvin

Vierailija
14.09.2020 |

Olen 160/65, lihaksikas ja hieman pullea. Mies osti mulle lahjaksi housut kokoa XS. Kun kysyin että miksi osti niin pienet niin sanoi että ne näytti niin isoilta ne housut. No ei näyttänyt. Olen viimeksi ollut kokoa XS varmaan 11 vuotiaana. Oliko tämä mieheltä joku mielenosoitus että haluaisi mun olevan hoikempi? Halusi, että tunnen itseni läskiksi kun näen pienet housut ja innostun laihduttamaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ”hieman” passiivisagressiiviselta, vaatisin tosissani täyden selityksen eikä hymyilyttäisi yhtään.

Vierailija
2/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postita mulle, oon kokoa xs. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen sivusuhde on sen kokoinen ja sillä meni ne sekaisin.

Vierailija
4/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
5/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postita mulle, oon kokoa xs. N24

Voin postittaa sulle sekä miehen, että ne housut. 

Vierailija
6/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä katkis? Osta kostoksi XXXL kokoisia kortsuja ja sano että hups ne näytti niin pieniltä ne kortsut. 

Vierailija
7/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi elämä, mun painoindeksin pitäisi olla jotain 14 että sen kokoiset housut mahtuisi, olisi väärä rouva sellaisia ostelevalla miehellä ja kertoisin sen hänelle.

Vierailija
8/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatiohousut?

Vierailija
9/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaisi sun olevan isompi pyrstöinen, katsos kun sen mielikuva sun takapuolesta on extra pieni.

Vierailija
10/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä katkis? Osta kostoksi XXXL kokoisia kortsuja ja sano että hups ne näytti niin pieniltä ne kortsut. 

Ai niin jäi sanomatta, olen 7v

Vierailija
11/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Se nyt vaan on osoitus siitä, että miehillä ei todellakaan ole mitään oikeaa käsitystä minkä kokoinen ja painoinen kukakin nainen on. Yleensä 10-20 kiloa jompaankumpaan suuntaan heittää.

En ole muuten ikinä tainnut puhua poikaystäväni kanssa minkä kokoinen mä oon.

Viimeksi kun joku mies arvioi mun painoa, niin meni 10 kiloa alakanttiin, ei haittaa.

Vierailija
12/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain nähdä sinut tiukoissa housuissa.

Vierailija
13/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vain nähdä sinut tiukoissa housuissa.

No ne olis kyllä ollu niin tiukat että pervakoki näkyy kilometrin päähän. Haluaako miehet yleensäkin että naisen pérse näkyy koko kansalle?

Vierailija
14/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas mies osti L- kokoisen "seksikkään" pitsiyöpaidan ja olen kokoa xs. Olisi varmaan ollutkin seksikäs L- kokoisella naisella, mutta minun pienillä rinnoilla ja kainaloista pussittaen oli vain koominen ja epämukava.

Vierailija
15/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuolla ei ollut mitään syvempiä merkityksiä, vaan mies ihan yksinkertaisesti osti väärän kokoiset housut, koska hänellä ei ole mitään käsitystä naisten vaatteiden koosta. Ei olisi ainut mies jolla ei ole.

Tokihan olet voinut joskus sanoa mitä kokoa olet, mutta mies ei ole pistänyt sitä mieleensä koska ei ole olettanut tekevänsä sillä tiedolla mitään.

Vierailija
16/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se joskus toisinpäinkin.

Olen itse 166cm/53kg ja käytän xs-kokoa.

Miespuolinen kaveri näki housujeni kokolapun ja kysyi silmät suurina käytänkö yleensäkin tätä kokoa. Ilmeisesti siis näytän suuremmalta kuin kokoni tai sitten miehet eivät vain kertakaikkiaan osaa arvioida.

Vierailija
17/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä mautonta ja kakaramaista.

Mies yritti ilahduttaa mutta osti väärää kokoa.

Vierailija
18/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki, että laihduta läski! Kunnon nainen on XS-kokoa.

Vierailija
19/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol. Se ei vaan tiennyt, minkä kokoisia vaatteita käytät. Miksi jotkut yrittävät joka asiaan lukea rivien välistä jotain ihan outoa? Eikö elämä olisi helpompaa, kun ei kuvittelisi kaikkien yrittävän piilokettuilla?

Vierailija
20/21 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissa mies ostaa sulle vaatteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi