Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen huono palkka harmittaa

Vierailija
04.11.2013 |

Siis miehen puolesta harmittaa. On jo 30v, ja amk:n käynyt insinööri. Palkka on bruttona 2800e. Se on todella vähän, kun veroja menee kuitenkin melkein tonni kuussa :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä palkkana on, mutta en juuri tiedä insinöörien palkoista.

Kannattaa varmaan pistää työhakemuksia vetämään muualle tai pyytää palkankorotusta, jos on liian pieni liksa.

Vierailija
2/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parempituloisempi ja vaihda vauhdissa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, olisit ottanut hyvätuloisemman... onneksi omani tienaa 12t/kk + vuotuiset bonukset. :)

Vierailija
4/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän itse tyytyväinen? Kokonaisuushan ratkaisee, eli paljonko itse tienaat? 

Meillä mies tienaa 3400/kk ja minä 6200/kk. Kummasti kompensoi.

Vierailija
5/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyytyväinen itsekään. Minä en saa kuin 1600e kuussa palkkaa. 

Ap

Vierailija
6/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi ku ootte köyhiä, ihan sääliks käy :'(

t. Opiskelija, joka "tienaa" bruttona alle 500 egee/kk ja jonka opiskelijamies tienaa n. 1000 €/kk, ja joka ei vaihtaisi miestään kehenkään ;)

Vierailija
7/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on opettaja ja tienaa kuukaudessa 2200 euroa bruttona... ihan sääliksi käy miestäsi, kun on noin huono palkka.

Vierailija
8/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 09:09"]

Ap

[/quote]

voi herttinen sentään, olisit itse käynyt aikanaan koulusi kunnolla niin ei tarvitsisi itkeä miehen olevinaan huonoa palkkaa (joka on kuitenkin melkein tuplasti sun palkka)...

Vierailija
9/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä palkkahan tuo on.

Vierailija
10/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo insinöörin palkaksi on huono.

On ilmeisesti jäänyt muutamat palkankorotukset saamatta. Niistä joutuu joissakin firmoissa kovastikin vääntämään. Mielelläänhän työnantaja pitää kokenutta työntekijää vastavalmistuneen palkalla.

Itse havahduin omaan palkkakuoppaani kun meillä palkattiin harjoittelija osastolleni. Harjoittelija tuli kiireavuksi, lähinnä tekemään aikaa vieviä helppoja rutiinitehtäviä, mutta ammattinimike hänellä oli sama kuin minulla. Palkka tällä harjoittelijalla oli käytännössä samaa luokkaa kuin minullakin.

Vierailija
11/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä, onko miehesi juuri valmistunut vai onko jo työkokemusta kertynyt sekä millä alalla ja millaisessa työssä on.

Joskus palkkakuopasta pääsee vain vaihtamalla duunia.

Vierailija
12/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tienaa NETTONA sen 1500€/kk ja tekee erittäin paljon ruumiillista työtä viikonloppuisinkin. Ja hyvin ollaan tultu toimeen. :)

Vierailija
13/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syyhän tuohon on että ap:n mies on noin alipalkattu insinööriksi, ei taida olla erityisen hyvä työntekijä.....

Vierailija
14/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et keskity siihen, mihin voit vaikuttaa helpommin, eli omaan palkkaasi? Jos pieni palkka häiritsee, niin ala järjestämään itsellesi parempaa palkkaa. Varsinkin kun sinulla on pienempi palkka valmiiksi, veroprogression ansiosta sen nostaminen jättää teille enemmän käteen kuin miehesi palkan nouseminen.

Minä aloin nuorena seurustelemaan miehen kanssa, josta totesin, että hänestä ei tule koskaan isopalkkaista eikä edes sellaisiin tehtäviin haluaisi. Niinpä valitsin oman opiskelualani sen mukaan, ettei perheen toimeentulo olisi vain hänestä kiinni. Kaikki ei mennytkään ihan niin helposti kuin ajattelin ja tuli vastoinkäymisiä, joten isopalkkaiseksi en päätynyt, mutta silti on itse sen verran tienannut ja ollut mahdollisuuksia yrittää tienata enemmän, ettei ole tarvinnut miehelle palkkansa pienuudesta valittaa.

Vierailija
15/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 09:09"]

Ap

[/quote]

Miksi sitten vähättelet toisen ihan tavanomaista insinööripalkkaa jos itse olet köyhä ja kouluttamaton?

Vierailija
16/16 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suunnittelija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi