Lapseton ylipainoinen 44-vuotias nainen vastaa hetken kysymyksiin.
Kommentit (21)
Pituus 175cm, paino 130 kiloa. Selkäni takia en voi saada lapsia. t.ap
En oo naimisissa. Seurustelen aina välillä. Olen töissä. t.ap
Oletko aina ollut ylipainoinen? Onko asia sinulle ok, vai estääkö se sinua tekemästä/saamasta joitakin halumiasi asioita?
Olen aina ollut ylipainoinen. Teen toimistotöitä. t.ap
Nimeni ei ala K-kirjaimella vaan J-kirjaimella. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Pituus 175cm, paino 130 kiloa. Selkäni takia en voi saada lapsia. t.ap
Itse olen 172cm ja 109kg. Raskas ja paha olla, keho on aivan liian iso. Olen itsekin ollut aina ylipainoin, joskus vaan lievästi, mutta nyt taas vaikeampi ylipaino. Kyllä se on kevyttä puuhaa olla vaikkapa 90-kiloinen! Ajattelin kokeilla pätkäpaastoa.
Haluaisitko olla normaalipainoinen? Jos haluat, miksi et ole?
Tykkään hyvästä ruuasta liikaa. En jaksa laihduttaa. Mulla on järjettömän kokoiset rinnat. t.ap
Lääkäri on sanonut että mun selkä ei kestäisi raskautta. Niin heikko varmaan. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkään hyvästä ruuasta liikaa. En jaksa laihduttaa. Mulla on järjettömän kokoiset rinnat. t.ap
Käveletkö tai lenkkeiletkö? Eikö ole raskas olo tuolla painolla? Lempiruokasi? Nautitko sokerisia herkkuja? Ahmitko koskaan?
Onko selkä kuvattu ja todettu jokin rakenteellinen heikkous? Lääkäri voi sanoo reilusti ylipainoselle ihan muutenkin että selkä ei kestä raskautta kun kuormittuu painosta jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on sanonut että mun selkä ei kestäisi raskautta. Niin heikko varmaan. t.ap
Lääkäri on kyllä puhunut ihan omiaan. Toivottavasti tuo ei ole syy, että olet jättänyt lapset tekemättä. Selän lihaksia voi halutessaan aina vahvistaa. Mutta motivaatiota lasten hankkiminen vaatii.
Pituutesi ja painosi?