olen sinivihreä
Olen isänmaallinen yrittäjä ja kiinnostunut suojelemaan ympäristöä vaikka nykyistä ympäristöpolitiikkaamme jyrkemmin keinoin. Ympäristön suojelu ja ilmastonmuutoksen huomioiminen on pitkäjännitteistä talouden edellytysten turvaamista.
En halua luopua hyvinvointivaltiostamme, mutta en millään muotoa ole sosialisti tai kommunisti. Sata vuotta vanhat proletaariaatteet eivät kiinnosta tässä maailmassa.
Miksi siis olisin kenenkään mielestä "punavihreä"? Kukaan ei tunnu täällä puhivan punaisista ja vihreistä vaan se on aina sama "punavihreä". Siihen liittyynjotenkin myös feminismi, joka ei sekään ole minun agendallani.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Sinivihreys on oksymoron. Ei voi kannattaa ympäristöä kuluttavan tuotannon lisäämistä ja vähentämistä samaan aikaan.
Voin. On hyvää ja kannattavaa vihreyttä vähentää tuotantoprosessin riippuvuutta vaikkapa selllaisista tuotannontekijöistä joiden arvelee tulevaisuudessa olevan niukkoja tai verotettuja, tai kehittää tuotanto tai jakelua vähäpäästöisemmäksi.
Saat kilpailuetua, goodwilliä, jatkuvuutta ja jos oikein hyvin käy saatat jopa pysytyä myymään ympäristöosaamista.
perussuomalaiset tarkoittavat sanalla "punavihreä" tai "vihervassari" tai "anarkokommari" tilanteesta riippuen kaikkia hallituspuolueita pl kepu, kaikki hallituspuolueitantai koko poliittista kentää poislukien perussuomalaiset.
Sen sijaan ovat erittäin tarkkoja siitä että sana "Perussuomalainen" tarkoittaa vain Halla-aho-Homma-nyky-perus suomalaisia, eikä esimerkiksi niitä jotka aiemmissa vaaleissa äänestettiin eduskuntaan samannimisestä puolueesta eikä myöskään niitä jotka on puolueesta pysyvästi tai määräajaksi erotettuna.
Sinivihreys on oksymoron. Ei voi kannattaa ympäristöä kuluttavan tuotannon lisäämistä ja vähentämistä samaan aikaan.