Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä tuntuu helvetiltä. Oma mielenterveys huolettaa.

Vierailija
13.09.2020 |

Olen niin pettynyt itseeni.
Minulla on mennyt asiat todella huonosti omien valintojeni vuoksi aika lyhyen ajan sisällä.
Häpeä lamaannuttaa, elän sumussa, pelkään ihmisiä, tunnen syyllisyyttä, inhoan itseäni ja toisinaan myös muita, menneisyys tulvii ajatuksissa ja varsinkin ne häpeällisimmät asiat. Mielenterveys on vaakalaudalla..
Suutun ja loukkaannun turhista miehelle, seuraavana hetkenä nauran. Tai nauran ja itken samaan aikaan.
Pelkkä 'taasko sä syöt?" kysymys sai aikaan valtavan tunnevyöryn, itkin ja ahdistuin. Suutuin.

Ei ole normaalia ja mieskin suuttui ja hämmentyi.

Olen henkisesti niin huonossa kunnossa että pelottaa loppuuko tämä ja etenkin paheneeko, pysynkö järjissäni.

Mikään asia ei suju kovin hyvin ja viikonloppuisin juon, sekin on huono juttu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo juo sinä tyttö juo .. sinä tykkäät olla kännissä

Zinc

Vierailija
2/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietenkin lohduttaa. Et koe ollenkaan väärin.

Sinä OLET hlvetissä

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lohduttaa lisää. 

Et sinä ole tehnyt yhden yhtä valintaa. 

Zinc

Ne kaikki on tehty puolestasi jo ennen syntymääsi

Sinun osasi on vain KÄRSIÄ

Vierailija
4/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt lohduttaa, että olet vain tahdoton robotti. Jonka tahto toteutetaan vain silloin, kun se osuu yksiin suunnitelman kanssa.

Zinc

Vierailija
5/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksennus. Ilman kaikkea tätä paskaa olisin jo toisaalla.

Vierailija
6/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, ahdistaa meitä muitakin. Istuin eilen yöllä pimeässä puistossa maassa ja itkin lohduttomasti.

Vierailija
7/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolettaa kyttääjien mielenterveys.

Vierailija
8/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuon zincin älykääpiön saada hevonkuuseen tältä palstalta? Ikinä en ole nähnyt siltä mitään järkevää viestiä, mutta tää ketju oli jopa sen mittapuulla pohjanoteeraus.

Vierailija
9/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Taloudellinen tilanne stressaa todella paljon ja maksuhäiriömerkintä uhkaa. Tarvitsisin 1000e ylimääräistä, jotta saisin tilanteen hallintaan. Olen ollut paniikki- ja stressitilassa monta kuukautta, yrittänyt löytää töitä sosiaalisten tilanteiden ahdistuksesta huolimatta, en ole saanut töitä. Nyt alkaa olla se piste, että jos ei töitä löydy kahden viikon sisään, niin peli on menetetty. Energia on aivan lopussa kaikin puolin. Hävettää ja ahdistaa.

Vierailija
10/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
11/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Itsellä taas ero, lapsen sairastuminen, huoli siitä miten pärjätään taloudellisesti... yksinäisyys, ahdistus, pelko, uupumus...

Itsellä vielä auttaa kunnon yöunet, syöminen, läheisille juttelu, oma aika jolloin lataan akkuja... jos nekään ei auta parantamaan oloa yhtään niin sit lääkärille. Turha näissä on yksin kärvistellä ja avun hakeminen EI ole heikkoutta, muistakaa se. Voimia meille :)

Vierailija
12/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se juominen nyt ainakin kokonaan toistaiseksi. Siinä vaiheessa kun itse pystyy vielä miettimään omaa mielenterveyttään ja sitä sekoaako, kaikki on hyvin siinä suhteessa, usko pois. Mulla on ihan samoja tunteita kuin ap:llä ja toimimaton parisuhde ja kauhea yksinäisyys päällä. Ja sitten on vielä ne raha-asiat jotka stressaa. Onneksi en ole veloissa.

Vierailija
13/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se juominen nyt ainakin kokonaan toistaiseksi. Siinä vaiheessa kun itse pystyy vielä miettimään omaa mielenterveyttään ja sitä sekoaako, kaikki on hyvin siinä suhteessa, usko pois. Mulla on ihan samoja tunteita kuin ap:llä ja toimimaton parisuhde ja kauhea yksinäisyys päällä. Ja sitten on vielä ne raha-asiat jotka stressaa. Onneksi en ole veloissa.

Kiitos vastauksista!

Täsmälleen sama juttu. Ainoa vaan, että alkoholi on aivan hirveä myrkky joka vaikuttanut todella oleellisesti kaikkeen.

Onneksi ollut "vain" viikonloppuisin käyttöä mutta silti mennyt yli, riitoja tullut, väkivaltaa suhteessa yms. Ihan kamalaa. Nyt sitten selvitellään näitä asioita ja pelkään kovasti mitä tässä tapahtuu lähiaikoina.

Haluan eroon päihteistä ja olenkin aloittanut uuden harrastuksen, työt, syön terveellisesti jne.

Jotenkin tuntuu, että en kuitenkaan elä nyt omaa elämääni, kaikki meni aikalailla aivan päin peetä ja tulos on todella synkkä itselleni.

Mutta ehkä asiat järjestyy.

Voimia kaikille, onneksi me emme ole tosiaan yksin.

Ap