Onko kammarin puolella odotettavissa säpinää iltasella?
Kommentit (35)
On.
Tänään on monessa perheessä vaimon zumbailta, tyttöjen ilta, koiran lenkki-ilta tai muu ajanviete.
Tämä merkitsee sitä, että monilla kilteillä keski-ikäisillä perheenisillä on aikaa ja mahdollisuus poiketa mun opiskelijakämpillä nauttimassa.
Ei, nähdään naisystävän kanssa vasta huomenna.
Kyllä minä ajattelin ihan omalla nimelläni ottaa kantaa mutta jos suositellaan tuota nimettömyyttä niin sitten mennään niin.
Suattaa olla säpinää ja suattaa olla notta ei uokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ajattelin ihan omalla nimelläni ottaa kantaa mutta jos suositellaan tuota nimettömyyttä niin sitten mennään niin.
Suattaa olla säpinää ja suattaa olla notta ei uokkaan.
Niinku näin.
On elämässä muutakin.
On niin paljon vaivaa. Pitäisi käydä suihkussa ja vielä pesulla jälkeenpäinkin. Mielummin katselen telkkaria ja olen netissä. Syön jotain hyvää esim.
Todennäköisesti lapsi tulee sänkyyni pomppimaan ja sitten saan tapella, että meneekö se omaan sänkyynsä nukkumaan nyt vai heti. Minä haluan nukkua rauhassa.
Kyllä yks perheenisä on luvannut poiketa. Pieni määrä viiniä lisää haluja, joten sillä aloitetaan. Enkä päästä pois ennen kuin kaksi täyttä kierrosta on säpinöity makuuhuoneessa. Kammaria ei kaksiossani ole.
Sitä jotenkin säpinän jälkeen ajattelee että mitähän hyötyä tuostakin oli taas kerran, ja oli vaan ihan typerää.
Suihkussa vedän käteen, se riittää.
En usko. Kun ei toista kiinnosta, niin minkäs teet. Enkä ole sen verran suosittu että vaihtamalla paranis.. Tulis vaan tauti ja tappas.
Toivottavasti. Siitä saa paljon energiaa ja hyvän mielen. Jaksaa siivotakin paremmin kun on saanut seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei kiinnosta pätkääkään.
Oletkos sinä minun 40+ vaimoni.
Jos minusta kiinni, niin ei ole. En vaan jaksa:( Saa olla taukoa jonkun aikaa.
Ikäväähän se on tuottaa petymmys, mutta ei voi mitään:(
Terv. Hopeakettu.