Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka ei muista toisesta vanhemmasta lapsuudesta juuri mitään (hyvää)?

Vierailija
12.09.2020 |

Oon pikkuhiljaa tajunnut, ettei mulla oo lapsuusmuistoja äidistä ja jos on, ne on jotain väkivaltaan tai ilkeyteen liittyviä. Kaikki kauppareissuista kylpylään ym. kivoihin tapahtumiin liittyy se, että niissä on isä ollut mukana. Joko en muista äidin läsnäoloa tai äiti ei ikinä tehnyt kanssani mitään.
Kiitos isä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muistin aluks noin kunnes muistoihin tuli äiti hääräämässä keittiössä ja imurin kanssa, pyyhkimässä pölyjä, ompelemassa mulle vaatteet, pyyhkimässä kyyneleet ja sotkut suupielestä, leikkaamassa mun hiukset ja kerran ovenraosta nähtynä yksin itkemässä vanhempien makuuhuoneen nojatuolissa kasvot käsiin nojaten, lohduttomasti nyyhkien, ja äiti kertomassa iltaisin että se rakastaa mua, huomenna on taas uusi iloinen päivä.

Vierailija
2/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli lihava akka joka ei koskaan kysynyt miten meni koulussa tai onko huolia ja murheita.

Tupakoi sisällä ja oli melkein aina jotenkin vittuuntuneen oloinen.

Näin jälkeenpäin ajatellen hänellä oli todennäköisesti jonkinlaisia mt ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin muistin aluks noin kunnes muistoihin tuli äiti hääräämässä keittiössä ja imurin kanssa, pyyhkimässä pölyjä, ompelemassa mulle vaatteet, pyyhkimässä kyyneleet ja sotkut suupielestä, leikkaamassa mun hiukset ja kerran ovenraosta nähtynä yksin itkemässä vanhempien makuuhuoneen nojatuolissa kasvot käsiin nojaten, lohduttomasti nyyhkien, ja äiti kertomassa iltaisin että se rakastaa mua, huomenna on taas uusi iloinen päivä.

Muistan isän myös tehneen noita kaikkia paitsi ei leikannut hiuksia tai kertonut rakastavansa.

Vierailija
4/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kummastakaan mitään hyvää, mutta toisesta muistan pelkästään pahaa. Kiitos isä.

Vierailija
5/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli kun olin 7-vuotias ja minulla ei ole montaa muistoa hänestä. Ne mitä on, ovat sellaisia joissa isä sanoo minulle töykeästi tai pieksee veljeäni.

Vierailija
6/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme muistoa isästä. Yritin mennä juttelemaan hänen kanssaan kun hän korjasi ulkorakennuksen kattoa. Kiipesin sinne ja isä moitti kun se oli vähän vaarallista ja sitten ei puhuttu mitään. Lähdin lopulta pois. Toinen muisto on kun ihastuin yhden naislaulajan musiikkiin ja ostin oikein kasetin. Isä sanoi että laulajalla on hento ja heikko ääni. Kolmas on se kun isä sanoi että et kai ole tuon näköisenä lähdössä bileisiin. = Liian vaatimattoman näköisenä.

Vierailija
7/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli kotona kerran kun oli 40 asteen kuumeessa. Eipä tuota muuten näkynyt, töissä aina vaan - oli oikeasti töissä, montaa työtä teki kerralla. 

Vierailija
8/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme muistoa isästä. Yritin mennä juttelemaan hänen kanssaan kun hän korjasi ulkorakennuksen kattoa. Kiipesin sinne ja isä moitti kun se oli vähän vaarallista ja sitten ei puhuttu mitään. Lähdin lopulta pois. Toinen muisto on kun ihastuin yhden naislaulajan musiikkiin ja ostin oikein kasetin. Isä sanoi että laulajalla on hento ja heikko ääni. Kolmas on se kun isä sanoi että et kai ole tuon näköisenä lähdössä bileisiin. = Liian vaatimattoman näköisenä.

XDDDDDDDDD Oletko 10-vuotias?