Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi henkivakuutus?

Vierailija
30.10.2013 |

Meillä miehellä vakuutus sellainen, että hänen kuollessaan vakuutus korvaisi jäljelläolevasta 90 000e asuntolainasta 80 000e.

Lohdullinen ajatus ettei ainakaan koti menisi minulta ja lapsilta alta sen hirveyden keskellä, minun reilun 2000e bruttopalkalla en jäisi kyllä makselemaan esim 90 000e velkaa.

Hyi näitä ajatuksia mutta elämä on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänellä ja on myös minulla. Miehen kuollessa korvaussumma on muistaakseni 250 000 e. Minun henkivakuutukseni on kyllä huomattavasti pienempi. 

Vierailija
2/6 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se on pakko olla kun on asuntolainaa. Miehellä on tietysti myös työn puolesta vakuutus. Mulla on muistaakseni joku pienempi vakuutus, ja mun lainassa on erillinen lainanmaksuvakuutus koska siinä on mun vanhemmat takaamassa, niin ei jäisi heille maksettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suurella summalla, onneksi menee verovähennyksiin...

Vierailija
4/6 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perheellä vakuutukset.

Vierailija
5/6 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. mulla on, mutta se on pieni. En saanut kunnollista väärin diagnosoidun kilpirauhasen vajaatoiminnan takia, joka näyttäytyi masennuksena. Mies on kyllä terve, mutta ei maksa nytkään asuntolainaamme, vaan minä.

Vierailija
6/6 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla on, pankki vaati sen lainan "vakuudeksi" - tosin ei ole pankin kautta. Mutta summat n 50/50 tämän hetken lainan määrästä