Onkohan naiset koskaan miettinyt jos pääsisi miehen kehoon?
Vahvassa kehossa kävely ei olis epävarmaa horjahtelua ja käytännön työt onnistuisi sujuvasti.
mies52v
Kommentit (20)
Mua vähän ihmetyttää, miten miehet viitsii nuolla naisen sukuelintä. Jäisi mulla miehenäkin tekemättä..
Onko miehet koskaan miettineet, jos pääsisi päiväksi olmin kehoon? Saisi kokea, millaista on olla älyllisesti miestä ylempi olento.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehet koskaan miettineet, jos pääsisi päiväksi olmin kehoon? Saisi kokea, millaista on olla älyllisesti miestä ylempi olento.
Ei oo tullu mietittyä kun en edes tiiä mikä se on
ap
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Vihaan elämääni ja sukupuoltani. Tekisin mitä vain jos saisin syntyä uudelleen ja mieheksi. Mutta ei tälle voi mitään. Näin on elettävä. Onneksi itsemurhan voi tehdä.
Elämä ei ole tasapuolista. Minä kyllä pidän sun kropasta. jos tuo yhtään sua lämmittää
ap
Joo. Tuskin mun oma elämä kovin paljon muuttuisi, mutta mun mies vois joutua sulattelemaan hetken aikaa.
En ole miettinyt, mutta monesti ajatellut, että miehelle olisi kauheaa joutua naisen kehoon ja kokea naisen onrgasmi. Sen jälkeen tutkitusti huomattavasti nopeammat ja laimeammat "miesten orgasmit" mahtaisivat tuntua pliisuilta.
Miten niin "päästä"? Miksei "joutua"?
(Voisihan se olla mielenkiintoinen kokeilu yhden päivän ajan, muttei minua ainakaan kiinnosta muutua mieheksi. )
Vierailija kirjoitti:
En ole miettinyt, mutta monesti ajatellut, että miehelle olisi kauheaa joutua naisen kehoon ja kokea naisen onrgasmi. Sen jälkeen tutkitusti huomattavasti nopeammat ja laimeammat "miesten orgasmit" mahtaisivat tuntua pliisuilta.
Peniskateutta podet. Tunnusta vain.
No ainakin jos verrataan minun ja mieheni liikkumista, on minun liikkumiseni paljon varmempaa kuin mieheni. Mies on ihan käsittämättömän kömpelö, törmäilee, kolhii, talloo ja pudottelee kaiken mahdollisen.
Olen nähnyt painajaista, että minulla oli penis ja kyllä muuten ahisti. Jätän väliin.
...niin onnistuisiko heti pissatessa lumeen kirjoittaminen? Tai heilahtaisiko helikopteri? Tai mikä olisikaan todennäköisyys kiireessä housuihin pukeutuessa jättää vehje vetskarin väliin(irvistää kivusta ajatukselle)? Miltä aatamin omena tuntuisi?
Tätähän sä kysyit?
Olen miettinyt, varmaan räpeltäisin tuntitolkulla paikkojani ja ihailisin itseäni peilistä.
Olen miettinyt, minkälaista olisi olla kissan kehossakin ja linnun.
Vierailija kirjoitti:
...niin onnistuisiko heti pissatessa lumeen kirjoittaminen? Tai heilahtaisiko helikopteri? Tai mikä olisikaan todennäköisyys kiireessä housuihin pukeutuessa jättää vehje vetskarin väliin(irvistää kivusta ajatukselle)? Miltä aatamin omena tuntuisi?
Tätähän sä kysyit?
joo, tuo aataminomena on kyllä kumma juttu
ap
Normaali mieshän on naisensa kehossa ehkä ainakin 3 kertaa viikossa eli kysy siltä miltä sellainen voisi tuntua. Voi tarkastella asiaa moneltakin näkökantilta. Mitä sitä nyt normaalissa seksikerrassa on.
Vierailija kirjoitti:
Normaali mieshän on naisensa kehossa ehkä ainakin 3 kertaa viikossa eli kysy siltä miltä sellainen voisi tuntua. Voi tarkastella asiaa moneltakin näkökantilta. Mitä sitä nyt normaalissa seksikerrassa on.
No ei ollut ihan uusi asia, että et ymmärtänyt kysymystä, mutta kiitos vastauksestasi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää, miten miehet viitsii nuolla naisen sukuelintä. Jäisi mulla miehenäkin tekemättä..
Eihän sitä vittuverivelliä lipsuta rekkalesbokaan. Hyi saatn!
Jos pääsisin hetkeksi miehen kehoon, leikkisin pippelilläni koko sen ajan. Haluaisin tietää mikä siinä on se juttu mikä saa miehet tekemään kaikkea tyhmää ja jopa tuhoamaan elämänsä sen takia.
Tuo taitais vaatia sen miettimisen.