Mitä mieltä ihmisistä joilla on hyvä elämä
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole huomannut että kukaan yrittää kenenkään hyvää elämää pilata. Aika luulosairas saa olla jos sellaista luulee.
Itse ajattelen ihailevasti että onpa jollain käynyt hyvä tsäkä tähän asti elämässä. Kukaanhan ei voi tulevaisuuteen ennustaa.
Et ole tavannut narsistia. Mun oma vanhempi yrittää kaikin tavoin tuhota minut ja vahingoittaa minua. On siinä jo joiltain osin onnistunut. Ja en ole luulotautinen.
Tuon uskoo vasta kun omalle kohdalle osuu luonnevikainen kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole huomannut että kukaan yrittää kenenkään hyvää elämää pilata. Aika luulosairas saa olla jos sellaista luulee.
Itse ajattelen ihailevasti että onpa jollain käynyt hyvä tsäkä tähän asti elämässä. Kukaanhan ei voi tulevaisuuteen ennustaa.
Et ole tavannut narsistia. Mun oma vanhempi yrittää kaikin tavoin tuhota minut ja vahingoittaa minua. On siinä jo joiltain osin onnistunut. Ja en ole luulotautinen.
Tuon uskoo vasta kun omalle kohdalle osuu luonnevikainen kiusaaja.
Pahoillani. Anna tukehtua sappeensa...
Ap
Joka on vilpittömästi onnellinen muiden puolesta ja pyrkii rakentamaan kaikkea hyvää rakkaudella. On itse onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä.
Onko joku jolla on hyvä elämä? Tuntuu että kaikilla on vaan enemmän tai vähemmän raskasta ja vaikeutta.