Haluaisin syödä levyllisen suklaata mutta pelkään että lihon
Söin eilen vasta ison sipsipussin. Haluaisin tänään suklaalevyn. Jos syön sen, lihonko? Olen nyt normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa harvoin.
Kommentit (12)
Ihan varmasti tulet lihomaan noilla herkutteluilla, jos samaa kaavaa jatkat... huoh....
Laita silmät kiinni niin et näe sitä.
Väärä lähtökohta. Ei sipsipussia syödä koko pussillista eikä suklaata koko levyllistä, eikä tottavie peräkkäisinä päivinä. Ap:llä on syömishäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä mitä muuta syöt päivän aikana.
Olen tänään syönyt ison lautasellisen lasagnea. Muuta en.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti tulet lihomaan noilla herkutteluilla, jos samaa kaavaa jatkat... huoh....
Mutta jos lopettaa suklaalevyyn?
ap
Vedin eilen 215 pussin suffelia ja sipsejä joku 150g kermaviilidipin kanssa, kun tuli vaan stressaava olo ja halusin herkutella netflixin äärellä. Muiden ruokien lisäksi.
Kompensoin sillä että tänään syön vain tonnikalakeiton tomaattikastikkeella ja mausteilla kohta iltapalaksi. Huomenna palaan taas normaaliin ruokailuun.
Näin kalorinsaanti on aika +-0 viikon ajalta kun pidän tänään sen tasauspäivän. Eli sain tavallaan herkutella ilman seurauksia kun en vaan jatkanut sitä tänään.
t. hoikka nainen
Hoikat ihmiset pitävät vaikka suklaalevyä kaapissa ja syövät siitä kaksi palaa päivässä tai harvemmin. Sipsipussi voi olla kaapissa pari kuukautta niin, että ottaa pari hyppysellistä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Väärä lähtökohta. Ei sipsipussia syödä koko pussillista eikä suklaata koko levyllistä, eikä tottavie peräkkäisinä päivinä. Ap:llä on syömishäiriö.
Höpöhöpö. Ne syödään aina yhdellä istumalla. Yksi annos nääs. Sama koskee myös karkkipusseja.
Vierailija kirjoitti:
Hoikat ihmiset pitävät vaikka suklaalevyä kaapissa ja syövät siitä kaksi palaa päivässä tai harvemmin. Sipsipussi voi olla kaapissa pari kuukautta niin, että ottaa pari hyppysellistä joskus.
Minä ainakin olen alipainoinen ja vedän sen ison fazerin sinisen kyllä ihan kerralla. Jos hirveä himo niin jopa kaksi putkeen. Mutta sen jälkeen teen kuten tuo kirjoittaja 7 eli seuraava päivä on käytännössä paastoa. Joten en lihoa koskaan.
Jos liikut paljon, niin et liho. Siskon 6-vuotias vetää joka viikko noin kilon karkkia, mutta koska on aina menossa niin on todella hoikka lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos liikut paljon, niin et liho. Siskon 6-vuotias vetää joka viikko noin kilon karkkia, mutta koska on aina menossa niin on todella hoikka lapsi.
En mä ainakaan liho vaikken liiku, lasken vaan summittaisesti ettei kalorit mene yli 1500 per päivä, joka on peruskulutus minunkokoiselle naiselle.
Riippuu täysin siitä mitä muuta syöt päivän aikana.