Voiko transhenkilö äänestää perussuomalaisia?
Ainakin salaa voi, mutta voiko transhenkilö tulla kaapista tässä asiassa? Miten yhteisö suhtautuisi?
Kommentit (12)
Transsukupuolinen mieheni äänestää, kuten minäkin. Toisaalta hän on käynyt läpi kaikki hoidot ja elää "stealth" elämää. En tiedä onko hänen kavereissaan/työpaikallaan LGBT-ihmisiä, tai miten he suhtautuisivat jos hän kertoisi.
Tietysti voi, mutta tietysti ei ole fiksua. Kuten ei kenenkään muunkaan.
Minä olen perussuomalaisten kannattaja ja jos tahdot liittyä meihin niin toivotan sinut tervetulleeksi.
Vaikka toisin väitetään niin ainakaan itse perussuomalaisten kannattajana en vihaa tai suhtaudu nurjasti seksuaalivähemmistöjen edustajiin.
Sen sijaan perussuomalaisena arvoihini kuuluu se, että lähtökohtaisesti yhteiskunta tulee järjestää palvelemaan enemmistön tarpeita. Vähemmistöille tulee toki antaa kaikki se tila joka voidaan. Yhteiskunnassa kuitenkaan vähemmistöä ei voida asettaa etusijalle enemmistön kustannuksella.
Needs of the many surpass the needs of few.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtautuisit jos transystäväsi ilmoittaisi äänestävänsä seuraavaksi perussuomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtautuisit jos transystäväsi ilmoittaisi äänestävänsä seuraavaksi perussuomalaisia?
Olisin todella hämmästynyt siitä, että minulla on ystävä.
Minäkin trash-musiikin ystävän olen äänestäny persuja.
perussuomalaisten kansanedustajana on henkilö joka on tullut kaapista ulos, joten tuollaiset henkilöt saavat vapaati äänestää puoluetta.
Ei ole äänestyspäätökseen transsukupuolisuuteni vaikuttanut. Persuja en silti äänestä ikinä.
Ei ole äänestyspäätökseen transsukupuolisuuteni vaikuttanut. Persuja en silti äänestä ikinä.
Liian moni lgbt-ihminen elää seksuaalisuutensa kautta, äänestävät vasemmistoa vaikka eivät ymmärrä mitään politiikasta.
Voi äänestää, itsekin olen äänestänyt.
-trans-