Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikinä laskenut montako minuuttia päivästä sinulla menee meikkaamiseen ja montako euroa vuodessa?

Vierailija
11.09.2020 |

Oletko ikinä kyseenalaistanut sitä, onko oikeasti kovin järkevästä toiminnasta kyse?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee noin 10min aamulla, juhlameikki vie puoli tuntia ja niiden kanssa on ollut tämä vuonna aika hiljaista

Euroja en oo laskenut, panostan kyllä laadukkaisiin tuotteisiin

Ja ihan järkevänä pidän itseäni vaikka meikkaankin

Vierailija
2/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvokasta aikaa on tuhlaantunu viime aikoina enemmän näihin fanaattisen meikkihullun jorinoihin tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki-hullu taas jaksaa. Eikö sinulla ole edes töitä? 

Vierailija
4/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee 5min, rahaa vuodessa ehkä 20€. Pieni sijoitus siihen verrattuna että meikki saa minun Shrek-pärstäni näyttämään suht koht normaalilta. :P

Vierailija
5/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistin ja lakkasin meikkaamasta.

Vierailija
6/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 15 min joka aamu samalla kahvia hörppien ja aamutv:tä katsellen. Euroja palaa ehkä n. 30 - 50 kuukaudessa. Panostan laatumeikkeihin ja nautin niiden käyttämisestä. Lisäksi näytän paljon kauniimmalle ja huolitellulle meikattuna. Aloitin jo 80-luvulla enkä aio lopettaa koskaan!

Vierailija
7/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä näytän värittömältä, arpiselta ja sairaalta. OnneksI meikillä saan itseni suht ”normaaliksi”. Aikaa menee n. 1/2h eikä haittaa yhtään.

Vierailija
8/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina junassa, koronan keskellä. Ei mene siis ylimääräistä aikaa. Ostan kerran vuodessa jonkun peiteaineen jota laitan silmänalusiin, puuteria ostin joku 6kpl vuonna 2013, vielä on 2 korkkaamatonta. Jos oon oikein hurjana laitan vielä ripsiväriä, saa halvalla jostain tokmannilta.

En halua meikata niin, että näytän aivan eri ihmiseltä. Vaikka periaatteessa youtubevideot, joissa käytetään kymmeniä eri tuotetta ja naama on maalattu kuin taulu, ovat mielestäni lähellä taidetta.

Meikkaamisessa ainoa ongelma on se, että meikit menee pilalle ennenkuin olen käyttänyt koko putkilon loppuun.

Vierailija
9/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaiseen menee 0-5 minuuttia per päivä. Minulla on hyvä tasainen iho, ja en laiskana varmaan meikkaisi varmaan ollenkaan, jos minulla ei olisi tummia silmänalusia.

Rahaa meikkeihin menee vuodessa:

Pari ripsaria 19,90kpl

Pari valokynää 19,90kpl

Kolme meikkivoidetta 29,90kpl

Aurinko- ja poskipunaa ei tule joka vuosi ostettua.

Vierailija
10/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e vuodessa ja minuutti päivässä.

Vierailija
11/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siinä mielessä että aloin panostaa enemmän ihon kuntoon, hyvinvointiin ja ravintoon sekä kestopigmentointeihin jotta voisi luopua ihon peittämisestä ja vähentää arkimeikkaamista ja sitä kautta säästääkin aikaa, rahaa ja vaivaa. En siinä mielessä että tykkään entistä enemmän tehdä vähän juhlalisempia meikkejä.

Vierailija
12/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on rakas harrastukseni, jonka aloitin neljä vuotta sitten. Päivittäin menee 20 minuuttia ja samalla juon aamukahvin. Jos on varaa ostan 4-5 uutta luomiväripalettia vuodessa. Peitevoiteita ja ripsivärejä (n. 25 e kipale) joutuu hankkimaan kerran 3 kk. Eli 300-400 euroa vuodessa. Mutta viime vuonna ei ollut varaa paletteihin ja käytin halpisripsiväriä.

Vierailija
13/13 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 minuuttia ja 0 euroa. Aika nopee ton laskee. Mun mielestä on hyvin järkevää toimintaa olla meikkaamatta. En ole kyseenalaistanut toimintaani.