Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkimus: koronavirus myrkyttää aivot laittamalla solut kopioimaan itseään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Ei siihen kuole.

Vierailija
2/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut juttua. Mutta varmaan tiesit, että KAIKKI virukset laittavat solut kopioimaan itseään. Se on virusten toimintaperiaate. Jotkut virukset jopa laittavat meidät kopioimaan omat geeninsä meidän geenien joukkoon! Sinun ja minun genomissa on vaikka kuinka monen viruksen koodit salamatkustajina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista! Katson tutkimuksen, kun pääsen kotiin. Lehti itsessään on yleensä luotettavampi kuin dailymail tai metro, mutta venäläis omistus ja oikealle painottuva uutisointi voi välillä aihettaa sekaannuksia. :)

Vierailija
4/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut juttua. Mutta varmaan tiesit, että KAIKKI virukset laittavat solut kopioimaan itseään. Se on virusten toimintaperiaate. Jotkut virukset jopa laittavat meidät kopioimaan omat geeninsä meidän geenien joukkoon! Sinun ja minun genomissa on vaikka kuinka monen viruksen koodit salamatkustajina!

Ei tuossa sanonut että mekanismi on se, että virus kopioi itseään, vaan että laittaa aivojen soluja kopioimaan itseään.

Vierailija
6/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa sanonut että mekanismi on se, että virus kopioi itseään, vaan että laittaa aivojen soluja kopioimaan itseään.

Mikään virus ei voi itse kopioida itseään, koska sillä ei ole replikaatio- eikä transkriptiokoneistoa, vaan virus huijaa solun koneiston tuottamaan kopioita viruksesta. Vai tarkoitko, että virus saa solun kopioimaan itseään eli solut jakautumaan liikaa? Sellaisiakin viruksia on, ja silloin puhutaan syövän esiasteesta.

Vierailija
7/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa taas, pelkkää peloittelua ja hysterian luomista.

Kukaan ei tiedä koronasta paljoakaan ja tutkijat ovat asioista melko paljon erimieltä.

Koska mitään kattavaa todella pitävää tieteellistä tutkimusta koronasta ei ole vielä olemassakaan.

Mutta ei virusta kannata tietenkään vähätelläkin, varoa sitä pitää niin paljon kuin vain itsekukin pystyy.

Eikä jokainen saa samoja jälkitauteja, eikä virus ole ensimmäinen maailmassa, muistakin viruksista on suurin osa ihmiskunnasta selvinnyt hengissä ja tervehtynyt totaalisesti.

Järkeä nyt kehiin ihmiset.

Vierailija
9/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen oli artikkeli jossa kerrottiin, miten paljon väärää tietoa koronasta julkaistaaan, ja erittäin vähillä tiedoilla jopa tutkijatkin antavat lausuntoja julkisuuteen.

Silläkin on merkitystä tieteellisissä julkaisussa, miten paljon jollain tutkimuksella vertaisarviointeja.

Ja monet tieteelliset julkaisut ovat erittäin heikkotasoisia.

Kannattaa muistaa että tiedekin muuttuu ja kehittyy koko ajan, se mikä eilen oli mukamas totta, ei olekaan sitä enää seuraavana päivänä, koska laadukkaampia ja paikkansa pitävämpiä tutkimuksia tulee koko ajan.

Vierailija
10/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas.

Lue ap sitä nettiä vähemmän, kun et osaa lainkaan medialukutaitoa.

Vierailija
11/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te hulluthan oikein piehtaroitte pelossa. Onko mukavaa? 😂

Vierailija
12/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

opin tuon tiedon jo katsoessani 80-luvulla Olipa kerran elämä nimistä piirrossarjaa.

Virukset tekee niin.

Lukiossa tiesin asioista enemmän kuin opettajat tiesivät. Yliopistossa minua kuunneltiin kuin Jeesusta kuunneltiin. Olin muita pätevämpi.

Olen tässäkin ketjussa muita pätevämpi.

Vierailija
13/19 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on loistava uutinen,voi huoletta juoda viinaa kun aivosolut kopioivat itseään.

Vierailija
14/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

“If the brain does become infected, it could have a lethal consequence"

Vierailija
16/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin luulosairaaksi syyttely on nyt lähes olematonta, kun nähdään, miten monipuolista oireistoa yksi virus voi saada aikaan. Jospa se edesauttaisi sitä, ettei vähäteltäisi oudontuntuisia oireita noin yleensäkään, vaan ymmärrettäisiin, kuinka paljon syy-yhteyksiä on vielä tutkimatta ja ymmärtämättä. Nyt resurssejakin tosin myönnetään toiseen malliin, kun ei ole harvinaisesta sairaudesta kyse.

Vierailija
17/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ilmeisesti uskoo vieläkin, että tämä virus on ns. luonnollinen eikä CIA:n laboratoriosta :D

Vierailija
18/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän