Tiedän että luet tämän martsa
Kysyin sinulta tänään, että mikä olisi romanttisinta mitä voisin tehdä sinulle? vastasit että mene kaupaan kuulluttamaan: Huomio! huomio! sinä kettupipoinen nainen, joka työnnät pientä poikaa rattaissa. Sinä olet maailman kaunein ja ihanin nainen. Olet myös maailman paras äiti. Tulisitko hakemaan maailman onnekkaimman miehen täältä infotiskiltä.
Noh minä ujona poikana en uskaltanut sellaista tehdä, vaan rupesin miettimään että kuinka minä voisin olla romanttinen. Mietin että mitä ostaisin, mutta muistin että ei ainainen ostaminen tee sinua onnelliseksi. Pieni muistaminen ja arkisissa asioissa on kultaakin kalliinpaa. Pyykkiä laittaessani tuli mieleen, että voin kirjoittaa sinulle tänne webbiin pienoisen kirjoitelman, josta sinä sen voit itse löytää. Luulen että ilahdut kun huomaat että se on omistettu sinulle. Minulla on maailman ihanin vaimo, joka rakastaa minua ja poikaamme. Olen onnekas kun tapasin sinut, enkä ole katunut päivääkään jotka olen viettänyt sinun kanssa. Jos ja kun huomaat tämän poikamme on jo unten mailla, joten toivoisin että tulisit ilahtuneena antamaan halin ja muutaman pusun. Haluaisin myös käpertyä kainaloosi ja syödä pannaria jota juuri olen leipomassa!
T: rakas aviomiehesi mazsa