Puolueet BB-talossa
Mitä mieltä?
Kokoomus tulisi paikalle Cuccin paidassa ja Oakleyn aurinkolaseissa. "Mut voin mä hengaa teidän kans, jos niinku teki ootte cool". Sitä paitsi mun eno on Zallis Warkimo.
SDP:n, Vihreiden ja Vasemmistoliiton tytöt menisi ekaksi ulos röökille. "Ei sit muuten leikitä noiden toisten kanssa". Illalla kaikki kävisivät vuorotellen päiväkirjahuoneessa tihrustamassa itkua, miten jostain asiasta on tullut paha mieli.
Perussuomalaiset olisi yksin sohvan nurkassa ja tuijottelisi seinää. "En mä jaksa leikkiä kenenkään kanssa". Mutta toisaalta ketään ei asia jaksa liiemmin kyllä kiinnostaakaan.
RKP alkaisi päsmäröimään ja ohjailemaan muita. "köökki kuntoon: kök tillstånd". Muut katsoisivat vierestä, että no antaa nyt hänen puuhata.
KD istuisi illan ihan vain lukemassa Raamattua ja välillä puhuisi jumalalle kielillä.
Liike Nyt toteaisi olevansa Zallis Warkimo valepuvussa, mutta tultiinpahan nyt leikkimään, kun elämässä on jo kaiken muun saanut.
Keskusta pyörisi talossa ihan onnettomana. Se ei tiedä kenen kaveri voisi olla. Välillä se käy kysymässä tyttöjä leikkimään, mutta oikeastaan kuka tahansa käy kaveriksi.... jos vain olisi kaveri.