Te, joiden mielestä yhteiskunta pitäisi sulkea koronan takia, vastatkaa tähän!
Syystä tai toisesta haluatte että Suomi lyödään säppiin. Rajat kiinni, koulut kiinni, kaikki etätyöhön jne jne.
Saatteko jotain sairasta tyydytystä siitä että ihmisiä kuolee tai joutuu teholle/sairaalaan koronan takia?
Harrastatte tälläistä mitäs minä sanoin, korona on vaarallinen-tyylistä ajattelua.
Olen alkanut miettimään tätä, koska vaikka Suomessa on ollut kuinka vähän sairastuneita ja teho-osastot tyhjillään, vouhkataan suu vaahdossa kuinka Suomi pitää sulkea.
Mitä tämä hysteria loppujen lopuksi on? Onko se vilpitöntä pelkoa vai jotain ihan muuta?
Kertokaa tämä.
Kommentit (2)
Olen tullut siihen tulokseen että nämä pahimmat hysteerikot on niitä joilla todella mustavalkoinen elämänkuva. Tykkäävät kytätä ja tuomita muita. Yrittävät nostaa huonoa itsetuntoaan tällä toiminnalla.
Nyt koronan aikaan he puhkeavat kukkaan ja sieltä nousee se katkera, negatiivinen, kyräilevä luonne esiin.
Ei välttämättä ole pelon kanssa mitään tekemistä.
Mä en haluaisi kumpaakaan vaihtoehtoa.En, että suljetaan, mutta en myöskään tätä välinpitämättömyyttä mikä nyt on. Kun itse yrittää vältellä riskejä, niin ärsyttää suunnattomasti, kun joku esim. kaupassa yskii siinä sun vieressä kun oottamassa vaikka hedelmiä. Ja laittamatta mitään suunsa eteen ( tapahtui TAAS tänään)
Ja ei tarvitse olla mitään koronaa yskän, tiedän, siltikin pitäisi olla itsestään selvä, että ei yskitä ilman, että laitat jotain suusi eteen.
olen puhunut :D