Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille, joilla on ajoittain huuliherpes: älkää ostako Zoviraxia. Aivan paska tuote.

Vierailija
11.09.2020 |

Käytin Zoviraxia huuliherpeksen hoitoon ja havaitsin että ilman hoitoa vaiva olisi kadonnut nopeammin. Tätä surkeaa voidetta piti levittää useita kertoja päivässä eikä mitään hyötyä. Kaikenlaista paskaa sitä lääketeollisuus
tuottaakin. Hintaa surkean pienelle 10 g tuubilla 13 euroa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut hyvin.

Vierailija
2/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman zoviraxia on itselläkin parantunut nopeammin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on hoitanut huuliherpestä Molkosan-sivelyllä jo vuosikymmeniä ja kuulemma toimii tosi hyvin.

Vierailija
4/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen hunaja auttaa myös huuliherpekseen. Sitäkin kyllä saa sivellä useita kertoja päivässä, mutta oman kokemukseni mukaan toimii paremmin kuin zovirax, ja sitä on yleensä kaapissa valmiiksi.

Vierailija
5/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olen käyttänyt juuri Zoviraxia tarvittaessa jo vuosien ajan. On toiminut.

Vierailija
6/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös huomasin että voiteiden kanssa kestää kauemmin parantua ja rakkulat olivat valtavia. Nykyisin hieron raakaa valkosipulia heti kun huulessa tuntuu että herpes vois puhjeta. Eikä ole sen jälkeen juurikaan rakkuloita tullut ja jos on tullut niin pysyvät pieninä ja kuivuvat nopeasti pois.

Vierailija
7/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostakaan zoviraxia enää kun olen huomannut että suuvesi ajaa saman asian. Ja suuvettä meillä on aina kotona.

Vierailija
8/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan Zoviraxia HETI kun alkaa kihelmöinti, niin mitään rakkulaa ei edea tule. Eli toimii mulla todella hyvin!

Vierailija
9/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkonsteista kuulemma toimii myös maito.

Vierailija
10/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakanpoistoaineella kuivatan. Pari x päivässä painelen pumpulilla ku rakkulat tulee. Kuivuu päivässä pois. Vituttaa koko huuliherpes, onneksi tulee enää kerran vuodessa jos ei stressaa.

Vierailija
11/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on sinkkirasva.

Vierailija
12/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zovirax toimii aina. Heti poltteen tullessa laitan ainetta kohtaan ja rakkulaa ei tule. Toisilla toimii toisilla ei, kuten muutkin asiat elämässä.

Vierailija
13/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laitan Zoviraxia HETI kun alkaa kihelmöinti, niin mitään rakkulaa ei edea tule. Eli toimii mulla todella hyvin!

Siis jos rakkula on päässyt jo tulemaan niin silloin ei auta mikään enää. Alkuvaiheessa se pitää hoitaa oli keino mikä hyvänsä.

Vierailija
14/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina sisäiset lääkkeet ja lisäksi zovirax. Kyllä näissä tehoa on.

Vierailija
15/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos rakkula on päässyt jo tulemaan niin silloin ei auta mikään enää. Alkuvaiheessa se pitää hoitaa oli keino mikä hyvänsä.

Lääkehoito (tabletit) lyhentää kestoa vaikka rakkulat olisivat jo tulleet pintaan. 

Vierailija
16/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: tämä surkea zoviraxb tuubi olikin vain 2 g ja tästä kusetustuotteesta piti maksaa 13 e

Vierailija
17/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan: tämä surkea zoviraxb tuubi olikin vain 2 g ja tästä kusetustuotteesta piti maksaa 13 e

Sitä käytetään hyvin vähän.

Laitetaan jo ennen rakkulavaihetta. Ei tule rakkulaa.

Kestää todella pitkään.

Emi halpaa on.

Vierailija
18/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä käytetään hyvin vähän.

Laitetaan jo ennen rakkulavaihetta. Ei tule rakkulaa.

Kestää todella pitkään.

Emi halpaa on.

Ei toimi minulla. Näppylä ilmestyi ja Zovirax vain hidasti parantumista. Ilman voidetta kuivuu pois nopeammin. Zovirax vain rasvoitti, ei muuta. Susi tuote