Teille, joilla on ajoittain huuliherpes: älkää ostako Zoviraxia. Aivan paska tuote.
Käytin Zoviraxia huuliherpeksen hoitoon ja havaitsin että ilman hoitoa vaiva olisi kadonnut nopeammin. Tätä surkeaa voidetta piti levittää useita kertoja päivässä eikä mitään hyötyä. Kaikenlaista paskaa sitä lääketeollisuus
tuottaakin. Hintaa surkean pienelle 10 g tuubilla 13 euroa.
Kommentit (18)
Ystäväni on hoitanut huuliherpestä Molkosan-sivelyllä jo vuosikymmeniä ja kuulemma toimii tosi hyvin.
Ihan tavallinen suomalainen hunaja auttaa myös huuliherpekseen. Sitäkin kyllä saa sivellä useita kertoja päivässä, mutta oman kokemukseni mukaan toimii paremmin kuin zovirax, ja sitä on yleensä kaapissa valmiiksi.
Jaa. Itse olen käyttänyt juuri Zoviraxia tarvittaessa jo vuosien ajan. On toiminut.
Mä myös huomasin että voiteiden kanssa kestää kauemmin parantua ja rakkulat olivat valtavia. Nykyisin hieron raakaa valkosipulia heti kun huulessa tuntuu että herpes vois puhjeta. Eikä ole sen jälkeen juurikaan rakkuloita tullut ja jos on tullut niin pysyvät pieninä ja kuivuvat nopeasti pois.
En ostakaan zoviraxia enää kun olen huomannut että suuvesi ajaa saman asian. Ja suuvettä meillä on aina kotona.
Kun laitan Zoviraxia HETI kun alkaa kihelmöinti, niin mitään rakkulaa ei edea tule. Eli toimii mulla todella hyvin!
Kynsilakanpoistoaineella kuivatan. Pari x päivässä painelen pumpulilla ku rakkulat tulee. Kuivuu päivässä pois. Vituttaa koko huuliherpes, onneksi tulee enää kerran vuodessa jos ei stressaa.
Zovirax toimii aina. Heti poltteen tullessa laitan ainetta kohtaan ja rakkulaa ei tule. Toisilla toimii toisilla ei, kuten muutkin asiat elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kun laitan Zoviraxia HETI kun alkaa kihelmöinti, niin mitään rakkulaa ei edea tule. Eli toimii mulla todella hyvin!
Siis jos rakkula on päässyt jo tulemaan niin silloin ei auta mikään enää. Alkuvaiheessa se pitää hoitaa oli keino mikä hyvänsä.
Itse otan aina sisäiset lääkkeet ja lisäksi zovirax. Kyllä näissä tehoa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos rakkula on päässyt jo tulemaan niin silloin ei auta mikään enää. Alkuvaiheessa se pitää hoitaa oli keino mikä hyvänsä.
Lääkehoito (tabletit) lyhentää kestoa vaikka rakkulat olisivat jo tulleet pintaan.
Korjaan: tämä surkea zoviraxb tuubi olikin vain 2 g ja tästä kusetustuotteesta piti maksaa 13 e
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: tämä surkea zoviraxb tuubi olikin vain 2 g ja tästä kusetustuotteesta piti maksaa 13 e
Sitä käytetään hyvin vähän.
Laitetaan jo ennen rakkulavaihetta. Ei tule rakkulaa.
Kestää todella pitkään.
Emi halpaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä käytetään hyvin vähän.
Laitetaan jo ennen rakkulavaihetta. Ei tule rakkulaa.
Kestää todella pitkään.
Emi halpaa on.
Ei toimi minulla. Näppylä ilmestyi ja Zovirax vain hidasti parantumista. Ilman voidetta kuivuu pois nopeammin. Zovirax vain rasvoitti, ei muuta. Susi tuote
Toiminut hyvin.