Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimies tahtoi seurustella kanssani. Perusteli näin:

Vierailija
26.10.2013 |

Olisi helpompaa olla sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ei tarvitsisi puhua vaikeista asioista ja järki sanoo, että sellainen suhde olisi viisain. Sydän kuitenkin sanoo, että pitäisi olla minun kanssani, koska minun kanssani on niin hyvä olla ja se tuntuu niin oikealta. 

Pelimiesten "uhrit", kuulostaako tutulta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se mies vähän tyhmä?

Vierailija
2/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelimies" siis keskusteli kanssasi siitä, että pitäisikö olla jonkun muun kanssa vai voisiko sittenkin olla sinun kanssasi? Että niinku plussii ja miinuksii.. Ei kuulosta kovan luokan pelimieheltä mutta sinäkään et ehkä ole kova pähkinä purtavaksi kun olet päässyt moiseen keskusteluun osallistumaan. Sori vaan nämä kovat sanat.

Vierailija
4/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 14:15"]

Olisi helpompaa olla sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ei tarvitsisi puhua vaikeista asioista ja järki sanoo, että sellainen suhde olisi viisain. Sydän kuitenkin sanoo, että pitäisi olla minun kanssani, koska minun kanssani on niin hyvä olla ja se tuntuu niin oikealta. 

Pelimiesten "uhrit", kuulostaako tutulta?

[/quote]

Onko tämä lassukoiden iskurepliikkitutkimus? Kuinka löydän kahjon naisen joka luulee minua hyväksi saaliiksi? 

Vierailija
5/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

under cover lassukka hioo taitojaan :)

Vierailija
6/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:09"]

under cover lassukka hioo taitojaan :)

[/quote]

Hei, jostain se on aloitettava.

Vierailija
7/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toihan on ihan totta?

En nyt ihan tajua, että mikä tossa on ongelma. Mun mielestä lähinnä imartelevaa.

Vierailija
8/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelimiehen uhri" täälä... ei kyllä kuulosta ihan perinteiseltä pelimieheltä. Mun eksästä ei huomannut alkuunsa ollenkaan pelimiehyyttä. Kaveri, jonka kautta tutustuttiin, varotteli kyllä, mutta kun se mies tuntui niiiiiiin ihanalta niin enhän mä mitään kuunnellu. Sitten vasta myöhemmin paljasti todellisen luontee.. (parin viikon päästä "seurustelun" virallistamisesta, toisen naisen kanssa sänkyyn, ja hölmö meni vielä kehuskelemaan tälle meidän yhteiselle kaverille)

Vierailija
9/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä paskaa. Yrittää vain saada sinut tuntemaan itsesi spesiaaliksi. Pitää olla aika tyhmä, että menee vipuun. Toisten naisten vähättely on aina huono merkki.

Vierailija
10/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies. Et tuosta saa kuin harmia. Minun exäni aloitti seurustelun sanomalla "lautakin nainen voi olla viehättävä". Itse olen vähemmän lauta. Ehkä suhde ei siksi sujunut. Toisin kuin ehkä sitten "lautojen" kanssa.

Vierailija
11/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies ei ensinnäkään keskustele tunteista - eihän se muutoin olisi pelimies!!

Mun rakastaja on pelimies emmekä tuhlaa aikaa puheilla pelailuun.....

Vierailija
12/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:14"]

Mutta toihan on ihan totta?

En nyt ihan tajua, että mikä tossa on ongelma. Mun mielestä lähinnä imartelevaa.

[/quote]

Yess, toimii!

T. Lassukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi