Raskaanako?
Olen kohta 30v täyttävä nainen ja mietin oliskohan tärpännyt,kun on jo kp 43/30-35,eikä menkoista ole merkkiäkään.On ne joskus olleet stressin takia ennenkin myöhässä,mutta jotenkin on sellanen olo..väsyttää,nälkä usein ja etova olo ruokailun jälkeen,suutun herkästi ja itkettää,kun on syönyt,tuntuu kuin perhosia lentelis alamahassa,kutittaa,oli viime viikolla toisella puolella vähän kipua,nipistelyä,alaselkä on ollut myös kipeä.nyt olis kait jokin 5-6vk,jos on tärpännyt
Kommentit (5)
täytyis kait hankkia testi,mikähän olis paras vaihtoehto ja onko väliä mihkä aikaan päivästä vai onko aamulla paras?
apteekin oma testi lienee suosituimpia - ja herkimmästä päästä lukuunottamatta noita Aconeita.
Testiajankohdalla ei liene enää väliä, kun menkkojen olis pitäny alkaa jo aikaa sitten.
Ei muuta kuin testaamaan! Tsemppiä!!
Tappertti
Muista tulla kertomaan miten kävi.
ps. testejä on sitten laidasta laitaan ja kalleimmat on yli 10 euroa. Kannattaa hiukan valita millä testaa, niin ei ainakaan raskaustestien takia joudu konkkaan :)
tein äsken liuskatestin,(joita oon tilannut joskus pari vuotta sitten joltain)negahan sieltä tuli,joten tais olla väärä hälyytys ja johtuu vain sressistä tää kaikki,jota on todella paljon ollut jo jonkin aikaa.vai onko noi liuskatestit luotettavia ja voiko ne mennä vanhaksi,niis kyl lukee 01/2007...
Kannattaa testata, sillähän se selviää. Kyllä luulisi jo testissä näkyvän.
Oireet kyllä vaikuttavat lupaavalta =)
Itse täällä kanssa odottelen vielä jonkun aikaa tarviiko testata vai.
Kipin kapin testiä ostamaan niin saat mielenrauhan.