Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisnaiset olisi paljon ystävällisempiä jos

Vierailija
19.10.2013 |

Ne tuntis ittensä nätimmäksi ja haluttavammaksi.

Suomalaisille naisille pitäisi antaa enemmän mahdollisuuksia pitää itsestään huolta ja näyttää hyvältä.

Hiukset pitäisi saada laitattaa huokeaan hintaa. Plastikkakirurgian pitäisi olla halvempaa. Lihavuusleikkauksia pitäisi saada teettää helpommin ja halvemmin. Kosmetologeja pitäisi olla joka nurkalla, hyvään hintaan, ammattitaitoisine hoitajineen. Botoxi partyjä koteihin.

Päättäjät järjestäkää naisille halvempia kauneushoitoja ym!

Hammaslääkäripalvelut voi olla halvempia.

Kivoja vaatteita pitäisi olla tarjolla joka paikassa huokeaan hintaan. Kenkiä ja laukkuja.

Nättejä koteja, sisustustavaroita ja lastentarvikeita jokapaikassa ja halvalla. Sisustussuunnittelijoita kaikille.

Kivoja lomia Ranskan alpeille ja Hiekkarannoille sukeltelemaan.

Tällä reseptillä Suomi lähtis nousuun. Kattokaa vaikka ruotsalaisia. Siellä naisten tyytyväisyys on huomioitu jo kauan ja maa porskuttaa hyvin eteen päin. Ikeat ja kaikki! Kauneudenhoito  on siellä aina ollut naisille helpompaa  ja helpommin saavutettavissa kaikille yhteiskuntaluokille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:43"]

Ne tuntis ittensä nätimmäksi ja haluttavammaksi.

Suomalaisille naisille pitäisi antaa enemmän mahdollisuuksia pitää itsestään huolta ja näyttää hyvältä.

Hiukset pitäisi saada laitattaa huokeaan hintaa. Plastikkakirurgian pitäisi olla halvempaa. Lihavuusleikkauksia pitäisi saada teettää helpommin ja halvemmin. Kosmetologeja pitäisi olla joka nurkalla, hyvään hintaan, ammattitaitoisine hoitajineen. Botoxi partyjä koteihin.

Päättäjät järjestäkää naisille halvempia kauneushoitoja ym!

Hammaslääkäripalvelut voi olla halvempia.

Kivoja vaatteita pitäisi olla tarjolla joka paikassa huokeaan hintaan. Kenkiä ja laukkuja.

Nättejä koteja, sisustustavaroita ja lastentarvikeita jokapaikassa ja halvalla. Sisustussuunnittelijoita kaikille.

Kivoja lomia Ranskan alpeille ja Hiekkarannoille sukeltelemaan.

Tällä reseptillä Suomi lähtis nousuun. Kattokaa vaikka ruotsalaisia. Siellä naisten tyytyväisyys on huomioitu jo kauan ja maa porskuttaa hyvin eteen päin. Ikeat ja kaikki! Kauneudenhoito  on siellä aina ollut naisille helpompaa  ja helpommin saavutettavissa kaikille yhteiskuntaluokille.

[/quote]Suomessa naisten pitäis saada olla naisia ja naisellisempia. Tällä hetkellä on edelleen joku kummallinen vaatimus siitä, että pitäs olla hyvä jätkä ja ahkera työntekijä.
Itsestä huolehtiminen on tehty liian vaikeeksi.

Ehkä jossain Helsingin ydinkeskustassa asuville ok tuloisille on kaikkea. Mutta loppu osa maasta on ihan eriarvoisessa asemassa.

Vierailija
2/13 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä meidän rumat miehet? Tasa-arvoa tähänkin asiaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes lukea tekstiä loppuun MUTTA... Olen samaa mieltä -tavallaan. Naisten ilkeily toisilleen ei voi johtua muusta kuin huonosta itsetunnosta. Mä en ole suoraansanottuna lainkaan kaunis ainakaan kauneusihanteiden mukaan. Mulla on paljon suurikokoisia tatuointeja, aika karut kasvonpiirteet, leveä lantio, iso pylly ja pienet tissit. En välitä. Mulla on hyvä olla mun kropassa ja miehenikin rakastaa minua. Joskus haaveilen paremmasta tyylitajusta ja hienommista hiuksista. Sellaisista asioista olen hyvällä tavalla kateellinen toisille naisille. Sanonkin sen ihan ääneen kehujen muodossa, ei se ole minulta itseltäni pois. Toivon kaikille naisille parempaa itseluottamusta ja kykyä hyväksyä itsensä. Silloin ei tarvitsisi ilkeillä muille.

Vierailija
4/13 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:55"]

Entä meidän rumat miehet? Tasa-arvoa tähänkin asiaan!!!

[/quote]Miehet ei tarvitse kaunistamista, koska pärjäävät markkinoilla ilman ulkonäköäkin. Naisille on aina olemassa se vaatimus kauneudesta. Oli sitten kaupan kassalla tai ministeri.

Jos naiset tuntisi itsensä nätemmiksi, ne ois tyytyväisempiä ja ystävällisempiä miehille ja toisille naisille. Lapsilla menisi hyvin, kun äiti tuntisi itsensä milffiksi. Vaikka ei aikomuksena olisikaan löytää sellasita milffi seuraa.

Koko yhteiskunta varmasti hymyilisi!

Lisäksi kuukautisiin pitäisi keksiä todella jokin keino! Turhat hormooniheittelyt turhaan sotkee yhteiskunnan menoa! Naisille pitäis jakaa e-pillereitä ilmaiseksi. Kuukautisia pitäisi lakisääteisesti siirtää niin, että niitä olisi vain kerran vuodessa. Lisäksi naisilla pitäisi olla oikeus poistattaa kohtunsa sen jälkeen kun lapsiluku on täynnä. Ilmaiseksi.

Synnytyksen jälkeisiä vaurioita pitäisi saada hoidattaa nykyhetkeä paremmin. Keisarinleikkaus pitäisi olla kaikille halukkaille mahdollinen ilman pelkopoleja tai terveydellisiä syitä.

Pimpsaleikkaus pitäisi olla ilmainen kaikille äideille, joista tuntuu, että synnytys on vaurioittanut pimpsaa liikaa.

Naiset ois niin paljon kivempia, jos nää kaikki asiat otettaisiin paremmin huomioon. Ja jos naiset on tyytyväisiä, niin silloin yleensä miehetkin on. Ja senhän tietää miksi.

Vierailija
5/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta sinä itse olet kotoisin? Tavallisen suomalaisnaisen  hyvinvoinnille  on esimerkiksi kotitöitten tasapuolisempi jako ja opiskelu- ja harrastusmahdollisuuset tärkeämpiä kuin plastiikkakirugia.

Me olemme Pohjanakka Louhen perillisiä suoraan alenevassa polvessa. Siksi meiltä on turha odottaa samaa kuin vaikkapa thaimaalaisilta ja muilta koko elämänsä miehen palvelemiseen.

Vierailija
6/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 11:43"]

Nimeä yksi

http://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-partier/Socialdemokraterna/Ledamoter/

[/quote]Siis mitä? Olihan tossa listassa montakin ihan vetävän näköistä naista.

Vierailija
8/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet pitäisivät asioista enemän huolta jäisi naisille aikaa huolehtia itsestään. 

Vierailija
9/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sitä mieltä että suomalainen nainen olisi onnellisempi jos loppuisi jatkuva jäkätys että he olevat muka rumia eivätkä saa olla juuri sellaisia kun haluavat ja ovat. Kuka muka jaksaa olla mukava tyypille joka jatkuvasti haukkuu ja pilkkaa sinua häh?

Vierailija
10/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mikä siellä Ruotsissa on parempaa, ne miehet, puolisot! Kohtelevat naisia ihan eritavalla kuin suomalaiset miehet. Naista kunnioitetaan, pidetään yhdessä lapsista ja kodista huolta, eletään oikeaa perhe-elämää ja annetaan naisellekin vähän vapautta. Toisin kuin täällä kotosuomessa, naisen pitää olla miehen kynnysmatto ja palvelija, naisen pitää yksin huolehtia kodista ja lapsista työssä käymisen lisäksi ja pisteenä iin päälle vielä antaa miehelle aina kun mies vain sattuu kotona piipahtamaan harrastusten, saunailtojen ja kaljoittelun lomassa.

Vierailija
11/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa elää perinne, että luonnonkaunis saa olla, ja kyllähän niitä vaatteitakin on pakko hankkia, mutta oikeasti ei saa nähdä vaivaa kauneuden eteen. Me ollaan todella tällaisia Louhia, joita on soveliasta kehua ainoastaan sanoilla "hyvä työihminen". Ja jos joku on kamalaa, se on se, että joku nainen selvästikin kaunistautuu omaksi ilokseen, ei vain salakavalasti miehiä petkuttaakseen. Kaikkinainen elämänilo ja kauneus ovat paheellista höpötystä. Luonto voi olla kaunis, mutta kauneimmillaan sekin on tuottavaksi muokattuna.

Vierailija
12/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö se johtuu!

Olen kyllä pannut merkille, että juuri Suomessa naiset on harvinaisen mörköjä. Mutta niin taitaa olla miehetkin, ainakin stereotyyppisesti, joten kai se kuuluu kansan luonteeseen.

Vierailija
13/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 11:43"]

Nimeä yksi

http://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-partier/Socialdemokraterna/Ledamoter/

[/quote]Siis mitä? Olihan tossa listassa montakin ihan vetävän näköistä naista.

[/quote]Onko taas ymmärrys vaikeaa vai eikö kantti riittänyt nimetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän