Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen myynyt seksiä

Vierailija
07.09.2020 |

Voit kysyä jotain ja vastaan, jos osaan ja haluan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi suunnilleen ja sukupuolesi. Miltä se tuntui, ja mitkä olivat syyt. Voisitko kuvitella joskus tekeväsi sitä uudestaan? Koitko seksin ostajat säälittävinä vai tavallisina ihmisinä ja nautitko koskaan itse tilanteesta ja aktista?

Vierailija
2/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi suunnilleen ja sukupuolesi. Miltä se tuntui, ja mitkä olivat syyt. Voisitko kuvitella joskus tekeväsi sitä uudestaan? Koitko seksin ostajat säälittävinä vai tavallisina ihmisinä ja nautitko koskaan itse tilanteesta ja aktista?

Siihen aikaan olin 17-19 v. tyttö ja yksin maailmassa. Oli masennusta ja päihdeongelmaa ja traumaattinen tausta. En tuntenut oikeastaan mitään siinä tilanteessa tai korkeintaan lievää epämiellyttävää oloa eli etäännytin itseni. Ostajista oli osa säälittäviä, osa epämiellyttäviä muuten vain ja vanhoja. En nauttinut ja enpä usko koskaan enää tekeväni tuollaista enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset, jos saa kysyä, sisemmät häpyhuulesi ovat? Ulkonevat vai huomaamattomat?

Vierailija
4/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan olin 17-19 v. tyttö ja yksin maailmassa. Oli masennusta ja päihdeongelmaa ja traumaattinen tausta. En tuntenut oikeastaan mitään siinä tilanteessa tai korkeintaan lievää epämiellyttävää oloa eli etäännytin itseni. Ostajista oli osa säälittäviä, osa epämiellyttäviä muuten vain ja vanhoja. En nauttinut ja enpä usko koskaan enää tekeväni tuollaista enää.

Kiitos vastauksesta. Hyvä jos et tee sellaista enää.

Vierailija
5/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se taas nähdään, mitä se reilun kaupan seksi on, ostetaan alaikäiseltä, mikä on rikos. Ei tietenkään ole sinun vikasi ap! Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
6/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähdään, mitä se reilun kaupan seksi on, ostetaan alaikäiseltä, mikä on rikos. Ei tietenkään ole sinun vikasi ap! Kaikkea hyvää sinulle.

Kiitos. Ihan hyvin menee nyt elämä mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän