Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputoreja Helsingissä nyt viikonloppuna

Vierailija
17.10.2013 |

Olen yrittänyt guuglailla kirpputoreja, mutta olen niistä aika pihalla, enkä tiedä, missä olisi yleensä hyvin lastenvaatteita tarjolla. Mitkä kirppikset Hgissä tänä päivänä on parhaita lasten (talvi)vaatteiden ja -kenkien hankintaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Vierailija
2/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyrmäkihallissa la-su kirppis ja siellä tarjolla todella paljon lastenvaatetta.

Minkä kokoisia vaatteita etsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:20"]

myyrmäkihallissa la-su kirppis ja siellä tarjolla todella paljon lastenvaatetta.

Minkä kokoisia vaatteita etsit?

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Päiväkoti-ikäisille on etenkin jalkineet haussa.

Myyrmäki menee meiltä aika kauas, tietääkö joku Helsingin alueella hyviä lastentarvikekirppiksiä?

Vierailija
4/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan taas. Käykö kukaan av:lainen kirppiksillä, huhuu? Ei viittis lähteä seikkailemaan ympäri kaupunkia tietämättä, millaista tarjontaa ko. kirppiksellä yleensä on.

Vierailija
5/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös. Minuakin kiinnostaa.

Vierailija
6/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on uus Herttoniemessä A talossa, sit on Jäähallilla yleensä viikonloppusin, netistä löydät koska. Vantaalla Lanttila, Ikean vieressä siin taitaa olla ne parhaat. Nii ja viikonloppuna Tikkurilassa on kans kirpputori, Koivuhaassa

Vierailija
7/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekarakirppis on auki ti-pe 10-17 ja la-su 10-14. Siellä tulee itse käytyä useita kertoja kuukaudessa ja aina jotain tarttuu mukaan. Helsingin Kumpulasta löytyy, nettisivutkin heillä on. 
Herttoniemeen/Siilitielle (Mekaanikon kadulla, Delta-auton vastapäätä) on avattu pari kuukautta sitten uusi itsepalvelukirpputori, siellä myös aika kivasti lastenvaatteita, on arkisin avoinna 10-19 ja viikonloppuna 10-17. 
Jäähallilla saattaa myös olla, löytyy googlesta hakusanoilla "Jäähallin kirpputori", siellä on pvämäärät jolloin kirpputoreja on sekä kellonajat. Sieltäkin monesti löytänyt lapsille vaatetta. 

Vierailija
8/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! t. Kutonen

Vierailija
9/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos myös ap:lta, tässähän on jo oikein valinnan varaa :) Pitääpä ruveta etsimään osoitteita. Toivottavasti nyt alkaa löytyä välikausisaapasta ja muuta, joita olen huonolla menestyksellä syynännyt nettikirppareilta.

Vierailija
10/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrylä femmatori on auki. Korso sun kirppis.

Vierailija
11/13 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekarakirppis Kumpulassa on ihan ykkönen!

Vierailija
12/13 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin Sun-kirppistä korsossa ! Sen asiakaspalvelu peittoaa muut kirppikset. Paljon hyvää tavaraa,siistiä ja kirppishintaista! Lapseni ei suostu tulemaan enää muualle,mutta tänne lähtee innolla leikkipaikan vuoksi! Kiva kun järjestävät myös tapahtumia esim lasten lauantai sun-nallen kanssa oli ihan huippu! Ja itse odotan innolla tulevaa naisteniltaa jolloin saa koko illan shoppailla ilman lapsia!

Vierailija
13/13 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lastenkirppis on Minipoppoo, oli vaikka kuinka paljon pukuja ja hyviä kun kävin, Kannelmäessä samoin Jane ei niin pitkällä Vantaalla. Luulisin että lännestä löytyy parhaat vaatteet. Jommassa kummassa näin jopa Ticetit ihanan siistin talvitakin 8e ei kallis mielestäni mutta oli liian iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi