Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnmatkat hävisi hintavertailussa!

Vierailija
15.10.2013 |

Haettiin matkaa joulukuun alkuun lähtö 5. tai 6.12. Kanarialle, 2 aikuista ja kouluikäinen lapsi. Kohteeksi valikoitui Melonerasin alue ja siellä viehätti erityisesti hotelli Baobab Lopesan Resort. Iso hotelli oli useilla matkanjärjestäjillä ohjelmassa, mutta hintaerot yllättivät. Hinta 2 hh lisävuoteella, näköalalla ja puolihoidolla: Kallein Finnmatkat 3401 €, Aurinkomatkat 3107 €, Apollomatkat 2158 €. 

Kommentit (5)

1/5 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiitos viestistäsi.

Lomamatka on iso rahallinen panostus ja toki kannattaa miettiä ja vertailla kokonaisuuksia sekä vaihtoehtoja. Harmillista, että tällä kertaa tilanne on tämä.

Mikäli mietitte vielä hotellivaihtoehtoja, voisi yksi hieman edullisempi vaihtoehto Las Melonerasin alueella olla H10 Playa Meloneras Palace.

http://www.finnmatkat.fi/Lomakohde/Espanja/Gran-Canaria/Las-Meloneras/H10-Playa-Meloneras-Palace/?season=talvi-13-14

Toivottavasti löydätte teidän perheellenne sopivan matkan etelän lämpöön.

Mukavaa loman suunnittelua!

Ystävällisin terveisin

Terhi / Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
2/5 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 00:01"]

Haettiin matkaa joulukuun alkuun lähtö 5. tai 6.12. Kanarialle, 2 aikuista ja kouluikäinen lapsi. Kohteeksi valikoitui Melonerasin alue ja siellä viehätti erityisesti hotelli Baobab Lopesan Resort. Iso hotelli oli useilla matkanjärjestäjillä ohjelmassa, mutta hintaerot yllättivät. Hinta 2 hh lisävuoteella, näköalalla ja puolihoidolla: Kallein Finnmatkat 3401 €, Aurinkomatkat 3107 €, Apollomatkat 2158 €. 

[/quote]

Mä olen taas itse ollut tyytyväinen hintatasoon. Itse nappasimme loman lomavalvojaisista edullisesti. 2 aikuista ja kaikkine kuluineen 1118€ ja all inc paketti. Toisella matkatoimistolla oli 1 päivä eroa lähtöpäivään, vastaava hotelli, joka oli vieressä niin samalla tasolla ja all inc paketilla niin alkaen 1690€. Ja tuossa hinnassa oli jo huomioitu se niitten ns alennus.

Me teemme usean lomamatkan vuosittain. Keskimäärin 5-6 viikon lomamatkaa. Ja niistä suunnilleen 4 on finnmatkojen ja ne 1-2 menee muille. Ja sekin vain siistä syystä, että kohdetta ei ole lainkaan myynnissä Finnmatkoilla.

Ja kaikkiaan jos jotain on ollut niin aina on Finnmatkoilla homma sujunut moiteetta.  Parissa muussa firmassa on palvelu takkuillut ja juurikin silloin, kun sitä olisi eniten tarvinnut.

Mutta jokainen meistä valitsee itselleen sopivan matkan, kohteen, matkatoimsiton jne.

Paljon ruusuja täältä Finnmatkoille <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä huomioida, että Finnmatkat veloittaa vielä erikseen lentokoneateriasta ja hotellikuljetuksista toisin kuin esim Aurinkomatkat ja monet muut.

Vierailija
4/5 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:06"]

Kannattaa vielä huomioida, että Finnmatkat veloittaa vielä erikseen lentokoneateriasta ja hotellikuljetuksista toisin kuin esim Aurinkomatkat ja monet muut.

[/quote]

Kannattaa myös muistaa huomioida se, että on mukavempi valita ja maksaa niistä palveluista, joita itse oikeasti haluaa ja/tai tarvitsee. Itse suosin niitä, että maksan niistä mitä haluan. Ja nämä jolla tietyt kuuluu matkan hintaan niin kyllä ne siellä on jo huomioitu hinnan sisään. Vertailussa on muut kyllä aina hävinneen Finnmatkoille.  Ja hinta ei aina ole se tärkein kriteeri.  Myös varmuus, luotettavuus,  toimivuus ja palvelut. Oppaita unohtamatta.  Me matlustamme vuosittain kohtuullisen paljon.5-6 lomamatkaa vuosittain. Näistä 4 ainakin Finnmatkoilta. Ja vain siksi, egtä jokin lomakohde ei ole heillä saatavilla.

Vierailija
5/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukka taas saa aina Finnmatkoilta edullisimman matkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi