Sirkus Finlandian esityksessä syljetään vettä yleisöön
Siinäpä se asiani on. Käytiin katsomassa esitys ja jätettiin aitio väliin, koska niihin myytiin "sekapaikkoja", eli yksi seurue per loosi -idea ei toteutunut. Muuten oli hyvin tilaa ja katsomossa vain joka toinen rivi käytössä ja seurueiden välissä ainakin yksi tyhjä penkki.
Toiseksi viimeisenä esityksenä oli pitkä pellenumero, jossa oli mukana myös tirehtööri. Esityksen ideana oli, että pelle tekee jekun, jossa ottaa suun täyteen vettä ja purskauttaa sen toisen pellen/tirehtöörin päälle. Joo, ei kuulosta hyvältä, eikä sitä ollutkaan. Jekku eskaloitui niin, että vettä hörpittiin kahdesta pullosta, sitä purskauteltiin myös yleisön päälle (aitioissa oli vaikean näköistä porukkaa) ja juttu huipentui kahden pellen purskauttelukisaan.
Valoissa näkyi, miten vesipisarat leijailivat ilmassa. Ja heti perään tuli noin 10 hengen akrobaattiseurue esiintymään.
Ei mulla muuta.
Kommentit (14)
Ihmettelin sitä yleisön päälle purskauttelua.
Meillä muutama vuosi sitten syttyi sieltä ostettu hyrrä palamaan. Mies laittoi viestiä, sille suomen ruotsalaiselle johtajalle, mutta eipä se oikein mitään sanonut. Pahoitteli vain mutta ei laittanut mihinkään mitään tietoa, että niin voi käydä.
Miten voi jonkun mielestä olla hauska esitys???
Vaikutti hauskalta esitykseltä, pitääkin viedä mummo ja pappa katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti hauskalta esitykseltä, pitääkin viedä mummo ja pappa katsomaan.
No ne pellet olivat samas ikäluokkaa, että sinne vaan.
Kävin vuosittain katsomassa esityksen ja aina on ollut, että taitavien esitysten välille täytteeksi on jotain ala-arvoista. Olen aina ihmetellyt tuota. Että on huikeita numeroita ja sitten joku täytenumero kuin mitätöi koko esityksen.
Tänä vuonna oli muutenkin aika keräilyerä esiintyjiä, monta eläkeikäistä ja vähemmän spektaakkelia. Ihan symppiksiä kyllä, paitsi tuo pitkä vedellä puljaamisnumero.
Olen aina inhonnut pelle-esotyksiä.
Vieläkö ne sylkee? Uskaltaako mennä?
Siivoton tapa etenkin korona-aikana. Lähettäisin palautetta.