Mistä ns. antiage-tuotteesta, seerumista tms, et luovu kirveelläkään?
Kommentit (22)
Bha ja hyaluronihappo. Byebye aknearvet ja rypyt.
Olen käyttänyt monia erilaisia apteekin yö- ja päivävoiteita ja teho seerumeita muutamia vuosia aina siihen asti kunnes sain niistä jonkun kutinahepulin. Voiteet olivat olevinaan laadukkaita ja kalliitakin, mutta näköjään nekään eivät olleet tarpeeksi laadukkaita. Ja ei niistä kyllä ollut oikeasti yhtään mitään hyötyä. Ei niin mitään. Niitä oli ihana levittää kasvoille ja kasvot tuntuivat sen jälkeen hyviltä, mutta yhtään mitään muuta ei sitten tullutkaan.
Kutinan huomattuani lopetin käytön heti ja jatkoin ihan normaalilla apteekin perusvoiteella Ceravella. Aamulla ohuemmalla, illalla paksummalla saman merkin rasvalla. Niillä olen rasvannut ihon nyt aamuin illoin noin vuoden ajan ja ihoni voi hyvin. Anopin mielestä naamani on myös paremman näköinen ja anoppi ei sellaista sano, jos ei sitä tarkoita. :) Sitä se myös tuntuu, hyvältä ja terveeltä. En enää lähde mihinkään antiagehöpötykseen mukaan, vaikka en tästä nuorenekaan. Ihoni on hieman atooppinen sekaiho, ikää 46 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Plaseboahan nuo kaikki ovat, luovuin näistä ylihintaisista jo ajat sitten. Perusvoide riittää.
Olen samaa mieltä. Saakelin kalliita purnukoita vain ilman mitään hyötyä.
C-vitamiiniseerumi, kunnon vahvuudella. 20% nyt käytössä. Ihonväri tasoittunut ja kirkastunut huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Hyaluronihappo, mikä tuote hyvä?
Hadalabon on hyvä, saatavuus suomesta tosin olematon. Omani olen tilannut dokodemo verkkokaupasta.
Ei kiinnosta oma ulkonäkö. Enhän minä sitä joudu katselemaan. LOL! Ja jos joku minun vanhenevasta ja rumasta pärstästä alkaa voimaan pahoin, niin nauran sille. En tiedä mitä keski-ikää lähestyvät naiset yleensä pärstäänsä käyttävät, mutta harvoin kovin hehkeiltä hekään näyttävät.
Kyllä mä kirveellä luovun mistä vain. Ei paljon auta enää ne tuotteetkaan jos kirveellä lyödään kasvoihin. Sen jälkeen ainoa tuote mitä naamallensa tarvitsee on multa.
Vierailija kirjoitti:
C-vitamiiniseerumi, kunnon vahvuudella. 20% nyt käytössä. Ihonväri tasoittunut ja kirkastunut huomattavasti.
Sama, sain tällä pahat maksaläiskät katoamaan lähes kokonaan muutaman kuukauden käytöllä. Uusia sitten tuli, kun en viitsinyt/muistanut suojata ihoani auringon vaikutuksilta.
Ordinaryn c-vitamiini 23% ja granactive retinoid 2%. Ikä 36, ihotyyppi pintakuiva/talvella kuiva. Talvella lisään normaalin yövoiteen päälle usein tipan saman merkin skvalaaniöljyä.
Elintapoja ei toki mikään korvaa tai korjaa jos ne on pielessä ja tulleet pienet rypyt on kuin on, mut noilla oon saanut takas tietynlaisen nuoren ihon heleyden.
Muodikas ja monen blogeissa kehuma (ainakin hinnat ovat tolkulliset ) The Ordinary tekee hyaluronia, kuten myös montaa muuta seerumia ja voidetta. Retinoid on se himotuin ja oli just loppu netistä. Sitä ajattelin itse kokeilla. Eipä tuo ota jos ei annakaan. Ikää 47.
Hyaluronihappoa on nykyään tosi monessa anti age tuotteessa, myös Lidlin. Itse käyn läpi Lidlin rasvoja ja ihan hyviä ovat meikäläiselle, mihinkään kalliisiin tuotteisiin en rahojani laita. . Sanoisin myös että Body Shop (e-vitamiini-sarja) ja luonnonkosmetiikkasarjat (mm. Weleda, Lavera..) kannattaa vilkaista. Näyttää kympin, viidentoista tuotteita olevan kivasti nettikaupoissa.
Ja syöminen kuntoon. Sitä ja unta ei voi korostaa tarpeeksi.
Sinun elämä on pelkkää täydellistä ulkomuotoa tavoitteleva. Kun sisus on pilaantunut, mitään ei voi korjata millään aineilla.
Vierailija kirjoitti:
Muodikas ja monen blogeissa kehuma (ainakin hinnat ovat tolkulliset ) The Ordinary tekee hyaluronia, kuten myös montaa muuta seerumia ja voidetta. Retinoid on se himotuin ja oli just loppu netistä. Sitä ajattelin itse kokeilla. Eipä tuo ota jos ei annakaan. Ikää 47.
Hyaluronihappoa on nykyään tosi monessa anti age tuotteessa, myös Lidlin. Itse käyn läpi Lidlin rasvoja ja ihan hyviä ovat meikäläiselle, mihinkään kalliisiin tuotteisiin en rahojani laita. . Sanoisin myös että Body Shop (e-vitamiini-sarja) ja luonnonkosmetiikkasarjat (mm. Weleda, Lavera..) kannattaa vilkaista. Näyttää kympin, viidentoista tuotteita olevan kivasti nettikaupoissa.
12 jatkaa: mulla on myös ordinaryn hyualuronihappoo (se suosituin) mutta sillä en ole huomannut juuri vaikutusta, paitsi ehkä hieman tukkii huokosia. Osa tuotteista on ollut tosi hyviä, osa mitäänsanomattomia ja sit ekan kokeilemani c vitamiinin öljy tukki niin et lopetin heti ja lotrasin pullon kropalle. Onneksi hinnat on tosiaan edulliset, niin ei harmita testit.
Vierailija kirjoitti:
Hyaluronihappo on ihoa kosteuttava ainesosa, ei ole niinkään varsinainen anti-age tuote vaan sopii melkein kaiken ikäiselle iholle. Toki tietysti myös vanheneva iho hyötyy lisäkosteutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyaluronihappo, mikä tuote hyvä?
Niissä ei ole mainittavia eroja, The Ordinaryn on edullinen.
Hyaluronihappoa on kyllä nykyään aika monissa kosteusvoiteissakin.
c-vitamiini ja retinolituote sekä tehokkaat kosteuttavat tuotteet. Kärsin melasmasta.
Ja tietysti joka päivä se tehokas aurinkovoide. Paras antiage-tuote on se SPF50+ UVA****(*) .
N50
Jouduin valitettavasti luopumaan kirveellä Helena Rubinsteinin Face Sculptor-voiteesta, joka lopetettiin vaikka myi hyvin. Käsittämättömän hyvä tuote. Käytin sitä jo kolmenkympin jälkeen kuureina, tarkoitettu vanhemmalle.
Dr. Hauschkan Regenerating-sarjan voide oli todella iloinen yllätys anti-age voiteiden joukossa. Tätä tulen ostamaan jatkossakin. Eikä edes mikään sikakallis.
Muita aivan ehdottomia lempituotteita ei ole. Erästä järkyttävän kallista voidetta kokeilin näytepussin verran ja vaikutuin, ja aioin vielä ostaa kun tästä rypistyn mutta ei vielä kuulu repertuaariin. Nyt ikää 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sarjan?
Plaseboahan nuo kaikki ovat, luovuin näistä ylihintaisista jo ajat sitten. Perusvoide riittää.