Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tindermatch

Vierailija
06.09.2020 |

Joo se on kai panosovellus, mutta...
Tuli match samassa kaupungissa asuvan ok oloisen miehen kanssa. Sovittiin, että kahvilla käydään. Ja käytiin. Oli ihan ok.
Oli puhe, että viestillään ja sovitaan uudesta tapaamisesta.
Mies laittoikin heti seuraavana päivänä viestiä, että eikö nähtäis jo. Kun mulle ei käynyt (kun oli töiden jälkeen muuta menoa) alkoi kiukutella.
Että on jo niin pitkään ollut ilman, että kyllä pitää saada.

Siis mitä vi##ua? Mitä multa meni.ohi? Missään vaiheessa en ollu "luvannu" seksiä. Ja munko syy se on, että oli ilman ollut??! Vai mikä tässä nyt on? No, ei tuu toista tapaamista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia ne vaan siellä on. Ihan kun se olisi minun velvollisuus antaa seksiä pitkään puutteessa olleille!?! No, jotkut antaakin.

Vierailija
2/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin miehen tinderissä. Kahden viikon hengaamisen jälkeen harrastettiin seksiä. Nyt omistetaan yhteinen asunto ja suunnitellaan häitä.

Ihan vain, että ei kaikki miehet siellä ole vain seksin perässä, eikä kaikki naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän ne riskit pitää tiedostaa tuossa maailmassa sille, että osa porukasta on vain panemisen takia liikenteessä. Työstä se käy, että jostain tinderistä löytää seurustelukumppanin.

Mutta tuosta toisen kuohunnasta nyt ei kannata olla milläänsäkään ja tuhlata omia tunteitaan moiseen. Olipahan vain kokemus ja osoitus siitä, että osa kestää pettymyksiä ja osa ei, jokunen osaa käyttäytyäkin ja toiset taas ei.

Vierailija
4/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja matchasit varmaan sen kiltin miehen kanssa, joka ei halunnut profiilitekstissään seksiä?

Aloittajakin meni ulkonäkö edellä, ja ihmettelee miksi pelimies haluaa seksiä 

Vierailija
5/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän ne riskit pitää tiedostaa tuossa maailmassa sille, että osa porukasta on vain panemisen takia liikenteessä. Työstä se käy, että jostain tinderistä löytää seurustelukumppanin.

Mutta tuosta toisen kuohunnasta nyt ei kannata olla milläänsäkään ja tuhlata omia tunteitaan moiseen. Olipahan vain kokemus ja osoitus siitä, että osa kestää pettymyksiä ja osa ei, jokunen osaa käyttäytyäkin ja toiset taas ei.

Mä en moiti sitä, että haluaa seksiä. Enemmän sitä, että olis sanonu suoraan olevansa pi##un perässä ja heti eikä hetken päästä. Olisin voinu saman tien sanoa, että ei kiitos. Ja hänkin olis säästyny pettymykseltä. En mä parisuhdetta hakenu vaan mukavaa seuraa.

Vierailija
6/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja matchasit varmaan sen kiltin miehen kanssa, joka ei halunnut profiilitekstissään seksiä?

Aloittajakin meni ulkonäkö edellä, ja ihmettelee miksi pelimies haluaa seksiä 

Ei ollu mitenkään erityisen komea, ihan perus. Niin ku mä itekin.

Vierailija
7/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelit panosovelluksesta haettavan? 

Vierailija
8/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermatch kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en moiti sitä, että haluaa seksiä. Enemmän sitä, että olis sanonu suoraan olevansa pi##un perässä ja heti eikä hetken päästä. Olisin voinu saman tien sanoa, että ei kiitos. Ja hänkin olis säästyny pettymykseltä. En mä parisuhdetta hakenu vaan mukavaa seuraa.

Mun silmiin ja korviin tuossa nyt kuitenkin päästiin nopeasti asian ytimeen eli heti jo seuraavana päivänä tapaamisesta tuli selväksi, että mies haluaa vain reikää. Lisäksi kävi ilmi että mies ei kestä nyt minkään valtakunnan ei-sanomisia puutteessaan. Eli kun kiukuttelee heti moisesta, niin pettymyskin on ilmeinen. Samoin myös sinulla; yhden kerran olette tavanneet ja molempien haluamiset eivät ole kohdanneet, niin nyt pitää kummankin ulista. Toinen suoraan kohteelle, toinen julkisesti. Sanoitko itsekään suoraan miehelle, että et sitten ole heti panemassa vaan hakemassa mukavaa seuraa?

Joka tapauksessa - toivottavasti tuli opittua ja seuraavalla kerralla ehkä paremmin?

Vierailija
9/9 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvittelit panosovelluksesta haettavan? 

No panoa, mutta voi hetken malttaa tutustua niin se seksikin on parempaa. IMO.