Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on hammaslaminaatit

mande
06.09.2020 |

Huomenna hiotaan neljää hammasta laminaatteja varten. Koska olen tälläinen stressaaja, olen kehittänyt itselleni huolenaiheen väliaikaisista laminaateista. Haluaisin kokemuksia, millaiset nuo väliaikaiset ovat olleet teillä joita laminaatteja löytyy? Ollaanko ne tehty omien "vanhojen" hampaiden muotin mukaan, vai erilaisiksi? En itse millään haluaisi näitä samoja hampaita mutta muovisena versiona suuhun (koska hampaita on tarkoitus hieman suoristaa laminaattien avulla, oikomishoito ei mahdollista ihmettelijöille tiedoksi :))
kaikki tämä toki selviää huomenna, mutta malttamaton olen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaset tehdään omista hampaista tehdyn valoksen mukaan eli siinä ei vielä uutta muotoa ole, hyvin kuitenkin odotusaika meni väliaikaisilla.

Itselläni laminaateilla hieman myös oikaistiin etuhampaiden muotoa, se tulos näkyi lopullisissa versioissa, olen erittäin tyytyväinen niihin.

Vierailija
2/4 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni juuri kyseinen operaatio tehtynä. Kyllä niiden väliaikaisten suojien kanssa pärjää, älä huoli. Ulkonäöllisesti ovat samankaltaiset omien hampaiden kanssa, mutta tarkoituksenahan on saada sitten ne uudet jonkin ajan päästä. Itselläni on ollut eniten sopeutumista uudennäköisiin ja-tuntuisiin hampaisiin. Stressasin etukäteen, että teenkö kauhean virheen, mutta on ollut kyllä iso parannus entiseen. Toivottavasti ei tule ongelmia kestävyyden tms. kanssa. Tsemppiä ap:lle:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hieman vinot mutta terveet hampaat. Laminaattien laitossa ne porataan pilalle pieniksi nysiksi. Sitten saat päälle muovi tai poliinikuoret jotka eivät kestä ikuisesti tai paremminkin niiden saumat vuotavat. Lopputulos on että sulta saatetaan jossain vaiheessa joutua vetämään ne hampaat pois kun ne juurihoitojen heikentäminä hajoavat. Sitten saatkin seuraavaksi hankkia implantit.

Vierailija
4/4 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kyllä nysiksi todellakaan hiota, kruunut ovat eri asia kuin laminaatit. Kyseessä minulla ei myöskään ole pelkästään esteettinen ongelma, vaan yksi hammas on sen verran huonossa asennossa aiemman oikomisen jälkeen tapahtuneen hoitovirheen takia (en jaksa nyt avata asiaa enempää), että on hyvä hoitaa kuntoon. Ja kiitos muille vastauksista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi