Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syksyisin on huono olo?

Vierailija
14.10.2013 |

Sellainen olo ihan kuin hormonitoiminnassa olisi jotain häikkää tai niin kuin verenpaineet laskisi todella matalalle. Ei oikein energiaa, pientä kuvotusta ja heikotusta ym. Onko muilla syksyisin tällaista? Vai mistä tämä johtuu? mielestäni tätä esiintyy mulla lähinnä syksyisin, niin voiko tämä tosiaan olla vain vuodenajasta johtuvaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla esiintyy myös. Olen ajatellut, että valon nopea väheneminen, suuri mikrobipitoisuus ilmassa ja kylmyys vaikuttavat myös energiatasoon. Olen päätellyt tämän siitä, että mitä enemmän olen syksyisin ulkona (ja olen ollut viime vuodet joka päivä monta tuntia ulkona), sitä enemmän mulla on tuollaisia väsymys/pahoinvointikohtauksia. Sisällä tasaisesti valaistussa, kuivassa ja tasalämpöisessä ympäristössä voin paljon paremmin.

Vierailija
2/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto kuolee ja niin kuolen minäkin.

En voi ymmärtää, miksi joidenkin mielestä syksy on hienoa aikaa. Surullista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon voimakas väheneminen on siihen syynä. Muutos on nopea, koska se tapahtuu sinikäyrän mukaisesti ja on jyrkimmillään juuri nyt. 

Vierailija
4/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisi vetäytyä talvilevolle ja herätä sitten taas keväällä auringon noustessa korkealle taivaalle.

Vierailija
5/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 12:06"]

Kunpa voisi vetäytyä talvilevolle ja herätä sitten taas keväällä auringon noustessa korkealle taivaalle.

[/quote]

Mä haluun olla Muumi! Nuuskamuikkunen saa sitten keväällä herättää mut huuliharppua soittamalla.

Vierailija
6/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa. Mieliala alkaa parantua siinä helmikuun tietämillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi