Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myydään merkkauskyniä vaatteille?

Vierailija
27.09.2013 |

Aikaisemmin olen saanut merkkauskyniä ilmaiseksi lastenvaatekaupasta, mutta nyt pitäisi löytää äkkiä jostakin lähempää. Myydäänkö niitä kangaskaupoissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirjakauppojen permanent-tussit, piirtoheitintussit, käyvät tarkoitukseen. 

Vierailija
2/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulakärkikynällä voi myös kirjoittaa. Meidän S-Marketissa olen nähnyt laundry marker -tusseja "toimistotarvikehyllyssä" eli ihan ruokakaupoista ja marketeistakin voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kangastussi? Ainakin usein pestävässä vaatteessa kestää eikä kulu tai leviä pesussa. Niitähän saa askartelukaupoista ainakin.

Vierailija
4/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin pitää merkata kaikki sukatkin, ei käy kuulakärkikynä ja kirjakauppojen tavalliset tussien kärjet hajoavat jo parin ensimmäisen nimikoinnin jälkeen, niitä ei olet tarkoitettu kankaalle kirjoittamiseen. Olen kokeillut kaikkia kotoa löytyneitä permanent tusseja ja nyt ovat entisiä!

Täytyy tehdä vähän pidempi ostosmatka lähimpään askartelukauppaan kangastusseja etsimään.

Vierailija
5/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:16"]

Kuulakärkikynällä voi myös kirjoittaa. Meidän S-Marketissa olen nähnyt laundry marker -tusseja "toimistotarvikehyllyssä" eli ihan ruokakaupoista ja marketeistakin voi saada.

[/quote]

Meillä ei ole lähikaupoissa näkynyt, mutta samalla kun pitää kauemmas lähteä niin ässä-kauppaan myös.

Vierailija
6/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:37"]

Päiväkotiin pitää merkata kaikki sukatkin, ei käy kuulakärkikynä ja kirjakauppojen tavalliset tussien kärjet hajoavat jo parin ensimmäisen nimikoinnin jälkeen, niitä ei olet tarkoitettu kankaalle kirjoittamiseen. Olen kokeillut kaikkia kotoa löytyneitä permanent tusseja ja nyt ovat entisiä!

Täytyy tehdä vähän pidempi ostosmatka lähimpään askartelukauppaan kangastusseja etsimään.

[/quote]

Sukkiin, villasukkiin, lapasiin, kenkiin jne hankaliin olen kirjoittanut nimen laastariteipille (apteekista, ainakin nimellä Leukoplast löytyy) ja liimannut vaatteeseen. Toimii myös vaatteisiin, joihin ei halua pysyviä merkintöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä