Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatteko Woltin kautta? Testasin kaksi kertaa ja kummallakin kerralla meni päin peetä

Vierailija
05.09.2020 |

Ensimmäisellä kerralla kuski ajoi jonnekin hevonhelvettiin ja jouduin aspan kautta hoitamaan asian. Ruoka tuli kylmänä ja kuivana.

Toisella kerrallatuli väärä ruoka ja lähetti häipyi, sanoi palaavansa asiaan, mutta mitään ei kuulunut. Ja taas asiakaspalveluun viestiä. Meni koko hommaan yli kaksi tuntia. Eikä mitään hyvitystä. Pahoittelut vaan ”hämmingistä”.

Ei kiitos enää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä ruoka ei liene lähetin syytä ellei sotkenut tilauksia, mikä ei liene todennäköistä.

20 kertaa tilannut ja kaikki on mennyt nappiin

Vierailija
2/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein menee pieleen joo. Minä kyllä olen saanut todella helposti korvaukset kun olen valittanut kipakasti aspaan. Eivät old pelkästään korvanneet väärää/puuttuvaa/mitälienee tuotetta tai pitkää viivästymistä vaan saan aina ekstraa päälle. Parhaimmillaan olen saanut 30e ylimääräistä. Puolet tilauksistani ovatkin ilmaisia kun käytän ylimääräisiä korvauksia 😁

Miten lafka voi pysyä pystyssä tällä tavalla - ei hajuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja foodorasta, hyvin toimii systeemit, ei koskaan oo ollut mitään ongelmia

Vierailija
4/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 500 kertaa tilannut, ja yleensä menee nappiin. Suurimmat ongelmat on olleet tasoa "olen alhaalla ruuan kanssa", eivätkä meinaa tulla ylös vaikka mielestäni toimituksen kuuluu tulla kotiovelle asti.

Vierailija
5/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain 1-2x koko perheelle sapuskat, viimeksi eilen, ikinä ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
6/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärästä ja kylmästä ruuasta on tullut mulle aina hyvitys/uusi ruoka. Jos ei tilille ole tullut krediittejä niin kannattaa laittaa aspaan viestiä.

Vierailija
7/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vain kerran on ollut ongelmia kun alueella oli isot tietyöt eikä tänne päässyt ajamaan kuin yhtä, vähän epäintuitiivista reittiä.

Vierailija
8/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kerran viikossa tilaan, koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
9/9 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiä vahinkoja sattuu kun tilausmäärät  on isoja - sille ei voi mitään. Yrityksen laatu punnitaan silloin  kuinka hoitaa virheet. Kannattaa ehdottomasti antaa palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi