Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tunnustaa tehneensä lapsia, "koska kaveritkin"?

Vierailija
13.10.2013 |

Tuolla yhdessäkin ketjussa tuttavapariskunnat kilpailevat keskenään, naimisiinmeno, koira, omistusasunto, raskaaksi tulo...

Kilpailitko sinä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
2/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin lapset tekemättä mun muut alkoivat niistä hysterisoimaan... :)En myöskään halua koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilpaillut, en edes ole naimisissa, enkä halua. Asunto ostettiin kun lapset jo olivat.

Mutta sen voin tunnustaa, että lopulliseen päätökseen hankkia lapsia vaikutti ystäväni päätös hankkia lapsia. Tavallaan olen joutunut jälkeen päin miettimään, mitä hittoa oikein ajattelin, koska ystäväni on tänä päivänä oikein onnellinen pienen pojan äiti, mutta minä taas... mietin joka päivä, että olispa enemmän aikaa. Mutta onhan lapsissa hyviäkin puolia, joten ehkä tämän kuului mennä näin.

Vierailija
4/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan jättänyt lapset kokonaan tekemättä, jos en olisi ekojen joukossa niitä tehnyt, mulla oli ihan liian ruusuinen kuva... Olisi ollut hyvä, jos kaverit olisivat tehneet lapsensa ennen mua, niin olisin todennäköisesti nyt onnellinen vain yhden lapsen äiti :D

Vierailija
5/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan tunnusta, mutta kaikki silti näkevät kaveripiirissä näitä tapauksia, jotka selvästi seuraa toistensa esimerkkiä. En suostu uskomaan, että olisi pelkkää sattumaa nämä miehen etsinnät yhtä aikaa netistä, perä perää omakotitaloihin muutot ja lapsenteot perätysten. 

Olen ite se ainut onnellinen sinkku nykyään. Menen tässäkin omia reittejäni ihan niin kuin koko elämäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän