Vain Elämää ja Lauran ylpeys.
Laura sanoi moneen otteeseen olevansa ylpeä noiden kanssaesiintyjien tekemisistä, esim. kun tekivät itselleen hienot kasviot.
Miten ihminen voi olla ylpeä asioista tai ihmisistä, jotka eivät ole mitenkään hänen omaa meriittiään? Eikös ylpeys tunteena ole jotain, joka liittyy omiin saavutuksiin?
Ja joo, on vähän tylsä lauantai =)
Kommentit (5)
Olen kovasti ylpeä lapseni tekemisistä, oppi lukemaan 4-vuotiaana jne.
OT, hieman ylpeän ja itsekeskeisien oloinen tuo Laura muutenkin vaikuttaa olevan, luin viimeistä annaa tms...
en ole katsonut ko ohjelmaa, joten sori ja moi!
Taidat olla poikkeuksellisen kylmä ja empatiakyvytön, jos et pysty käsittämään että myös muiden puolesta voi olla, iloinen, surullinen, ylpeä jne... herranjestas! Eikö esim. sun äitis ole koskaan ollut ylpeä sun puolestas? Itse ainakin monesti sanon omille lapsilleni, että olen ylpeä heistä ja heidän tekemisistään.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:37"]
Olen kovasti ylpeä lapseni tekemisistä, oppi lukemaan 4-vuotiaana jne.
[/quote]
Joo, mutta lapsesi on sinun saavutuksesi, niistä omista saavutuksista voikin olla ylpeä.
No höpöhöpö! Toki voi olla ylpeä toisistakin. Itse olin keväällä ylpeä työkaveristani joka selvisi vaikeasta vaellusmaatosta, (kivikkoa, nousua, laskua) vaikka koko hänen toinen reisiluunsa on mennyt pari vuotta sitten poikki. Ja toipuminen on vienyt kauan.
Ja eikös ne muiden esittämät laulut ole kuitenkin alunperin Lauran tuotoksia.