Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitseeko kukaan vauvan vaatteita?

Vierailija
12.10.2013 |

Käytetty on vähintään yhdellä lapsella, vaatteet ovat ehjiä mutta selvästi pestyn oloisia, osa vaatteista kiertänyt useammalla lapsella. Pääasiassa on ns. poikien vaatteita, väritykseltään siis sinisiä, ruskeita, vihreitä, keltaisia, raidallisia ja muutamia punaisiakin vaatteita. Ei mekkoja. Kokoja 56-74, bodeja, housuja, sukkahousuja, potkupukuja, vanuhaalari (ehkä jonkin äitiyspakkauksen?).

Olen antanut lasteni vanhoja vaatteita ystävilleni, jotka ovat valinneet itselleen mieluisia. Nyt sain yhdeltä ystävältä ison kassillisen vaatteita, jotka kuulemma ovat minun, mutta en tunnistanut kuin muutaman. Nämä kaikki sekä ylimääräiset omani antaisin nyt pois. Eivät ole mitään merkkituotteita vaan ihan markettikamaa. Ainakin yhdet farkut ja samettihousut kokoa 62, Lindexiltä.

Lisäksi löytyy kenkiä kokoa 21 ja 23. Kuluneet lenkkarit kokoa 21, hyvät talvikengät (Viking Goretex) kokoa 21 (olleet käytössä yhden talven yhdellä lapsella), sandaaleja kokoa 22 ja 23. Kumisaappaat kokoa 22/23.

Saa tulla hakemaan tai voin tuodakin, jos asut pääkaupunkiseudulla. Kelpaakohan kenellekään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle ainakin kelpaisi mutta oikeasti mulla on kyllä tulevalle vauvalle ihan hirveästi vaatteita enkä ole mitenkään varaton niin ei ehkä järkeä että juuri minä lähden niitä hakemaan...

Mitä jos veisit vaatteet esim. ensikotiin, Fidalle tms. Joissakin leikkipuistoissa on myös esimerkiksi saa ottaa kori. Tiedän, että sellainen on ainakin Filpuksen leikkipuistossa Malmilla Helsingissä joten jos pääset virka-aikaan niin voit vaikka käydä sinne viemässä ja löytävät varmaan eteenpäin. Seurakunnan diakoniatyöntekijään voit myös vaikka ottaa yhteyttä että olisiko heillä asiakkaita, joilla olisi tarvetta. Voit myös laittaa huutikseen ja toriin ilmoituksen. Otat kuvan kasasta ja myyt siellä vaikka viidellä sentillä.

Vierailija
2/3 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Täytyy yrittää tsempata ja etsiä itse aktiivisesti jokin kohde. Meilläpäin ei ole tuollaisia leikkipuistoja, joten pitäisi ihan erikseen joku päivä ajaa tuo 50 km Helsinkiin. En kuulu myöskään kirkkoon, niin en tiedä, onko meillä tässä lähellä jotain paikkaa, johon noita voisi viedä. Täytyypä selvittää.

Helpointa ehkä on kipata ne tuohon 5 km:n päässä olevaan UFF-laatikkoon. Olisi ollut helpointa, että joku olisi ne hakenut...

Kerään nimittäin aina pusseja UFFia varten ja en oikein ikinä muista niitä sinne kipata.

Kiitos vinkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut Keski-Suomesta, niin olisin tullut hakemaan, tarvetta olisi ollut. Vauva syntyy keväällä.