Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halavatun halavattu: uusi koti eikä huvita sisustaa! Mitä teen?

Vierailija
09.10.2013 |

Nyt on uusi (=rempattu) koti ja paljon tilaa, mutta ei ole minkäänlaista intoa alkaa laittaa paikkoja asuttavaan kuntoon. Periaatteessa kaikkea on (tosin vielä varastossa) ja uusiakin huonekaluja voisi hankkia, mutta kun ei tosiaan vain huvita. Yhdessä huoneessa on sänky pedattuna ja keittiössä ruokailuryhmä, mikä tuntuu nyt riittävän. Olen plärännyt sisustuslehtiä ja lukenut blogeja ja mielestäni tiedän, mitä haluaisin, jos vain olisi innostusta ja voimia kodin laittamiseen. Vaan kun ei ole... Mitä ihmettä tässä nyt tekisi?

Please, älkää murskatko minua. Ehkä olen masentunut, koska oikeastaan haluaisin käydä talviunille...

P.S. Asun yksin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt tilasta ja avaruudesta! Sitten kun huvittaa, voit sisustaa. Vaikka kahden vuoden päästä, mitä väliä? Ihanaa talviuneksia uudessa kodissa! 

Vierailija
2/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:55"]

Nauti nyt tilasta ja avaruudesta! Sitten kun huvittaa, voit sisustaa. Vaikka kahden vuoden päästä, mitä väliä? Ihanaa talviuneksia uudessa kodissa! 

[/quote]Ihanasti sanottu, kiitos! Varastosta kylläkin raksuttaa koko ajan vuokra, minkä voisi käyttää muuhunkin, mutta varmaan tässä vain painaa sosiaaliset paineet liikaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paniikkia :)

Itselle kävi vähän noin omakotitalon rakentamisen yhteydessä. Siinä vaiheessa kun oltiin, että olisi pitänyt miettiä jotain sisustusjuttuja, niin olin niin väsynyt siihen rakentamiseen (tehtiin käytännössä kaikki itse), että ei olis voinut vähempää kiinnostaa joku verhojen tai mattojen väri.

Vähän aikaa kun meni, niin sitten tuli sellainen innostus ja rupesi pikku hiljaa sisustamaan ihanaa, uutta kotiaan. Ei kaikkea tietenkään kerralla, mutta hiljalleen.

Nauti ihanasta kodistasi!

Vierailija
4/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 17:10"]

Ei paniikkia :)

Itselle kävi vähän noin omakotitalon rakentamisen yhteydessä. Siinä vaiheessa kun oltiin, että olisi pitänyt miettiä jotain sisustusjuttuja, niin olin niin väsynyt siihen rakentamiseen (tehtiin käytännössä kaikki itse), että ei olis voinut vähempää kiinnostaa joku verhojen tai mattojen väri.

Vähän aikaa kun meni, niin sitten tuli sellainen innostus ja rupesi pikku hiljaa sisustamaan ihanaa, uutta kotiaan. Ei kaikkea tietenkään kerralla, mutta hiljalleen.

Nauti ihanasta kodistasi!

[/quote]Ihanaa, kun kerroit! Ajattelin jo, että olen kaamean kiittämätön ihminen, kun en ole jo laittanut kaikkea kuntoon. Suoraan sanottuna aloin uupua jo siitä, kun yritin haeskella kuvastoista kylppärin mattoa! Ja se on vain yksi pieni matto.

ap

Vierailija
5/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisin kuitenkin puolivahingossa löytää kylppärin maton. Tämän enempää en jaksaisikaan!

ap

Vierailija
6/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa suunnittelija.Paikallisissa sisustusliikkeissä saattaa olla suunnittelu ilmaistakin.Soita rohkeasti ja pyydä apua.

Vierailija
7/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan sisustaa heti. Kun on asunut uudessa kodissa hetken aikaa, niin sitten alkaa hahmottua, että minkälaiset kalusteet olisivat parhaimpia, ja ei tule tehtyä virhesisustuksia. 

Vierailija
8/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa hyvä tulee! Totuttele ensin vaikka pidempi aika muuttuneeseen kotiin. Jossain vaiheessa itselle alkaa varmasti selvitä, mitä mihinkin kannattaa laittaa ja tarvitseeko jotain uutta vai pärjäisikö vanhoilla. Onnea uuteen (tai uusittuun:) kotiin!

Vierailija
9/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Mä olen jo kolme vuotta asunut melko askeettisesti kun ei vaan ole ollut inspiraatiota. Oon ajatellu, että väkisin ei tuu hyvää näissä asioissa :D

Vierailija
10/10 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelija tietysti olisi hyvä, jos en tietäisi, mitä haluan, mutta oikeastaan tiedän, mutta en vain jaksa toteuttaa. Vanhaakin tavaraa on paljon. Kai tässä sitten voi ihmetellä ja odotella inspiraatiotakin vaikka kolmekin vuotta!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan