Viestittely tutustumisvaiheessa: Tinder/whatsapp
Siirryttiin erään henkilön kanssa Tinderistä whatsappiin tiistaina. Viestittely sujui hyvin Tinderissä, mutta whatsapissa se ei oikein ota sujuakseen. Tiistaina alkuillasta tämä tyyppi kysyi minulta erään kysymyksen whatsapissa, johon vastasin ihan ajatuksella, tämän viestin tyyppi kuitenkin vaan luki, mutta ei vastannut siihen yhtään mitään. Eilen illalla aloitin keskustelun tämän tyypin kanssa uudestaan, kun hänestä ei ollut kuulunut mitään. Taas muutaman viestin jälkeen hän kysyi minulta yhtä asiaa, johon vastasin jälleen ajatuksella. Hän vaan luki viestin eikä ole vastannut siihen vieläkään mitään tai laittanut muutakaan viestiä tänään.
Vaikuttaako tämä henkilö teistä kiinnostuneelta minusta? Miten suhtautuisitte tällaiseen viestikäyttäytymiseen? Tämä jotenkin hämmentää, koska Tinderissä keskustelu oli vastavuoroista ja mielenkiintoista. Lisäksi hän halusi itse vaihtaa numeroita.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että laittaisin tälle tyypille viestiä, jossa toteaisin, että tämä meidän tutustumisemme ei oikein etene, toivottaisin hyvät jatkot ja laittaisin sitten eston. 🤔
Mikset laittaisi vain että susta tuntuu ettei tutustuminen etene? Katso miten reagoi. Tai odota pari päivää avaako keskustelua ja laita sitten. Voi olla kiireinenkin.
Ei kai hän ajatuksia osaa lukea? Kun kirjoitit, että vastasit ajatuksella.
Tinder on panosovellus, ei kirjeenvaihtokerho
Tiistaina ja jo nyt olet toivottamassa hyvät jatkot? Vähän hätähousu olet.
Hän esittää sulle kysymyksiä, eikös kysymysten esittäminen viesti kiinnostuksesta?
Mutta jos koet että haluat osoittaa kiinnostuksesi tapaamalla kasvotusten ja haluat mielummin tapailla kuin tekstailla niin kannattaa ehdottaa tapaamista. Keep it simple.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on oikeasti kiinnostunut, niin kokemukseni mukaan hän haluaa viestitellä aktiivisemmin.
Ehķä hän löysi kiinnostavamman tyypin... Näin itse ajattelisin jos ei kiinnosta kunnolla keskustella. Pitää sinua ehkä varalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on oikeasti kiinnostunut, niin kokemukseni mukaan hän haluaa viestitellä aktiivisemmin.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehķä hän löysi kiinnostavamman tyypin... Näin itse ajattelisin jos ei kiinnosta kunnolla keskustella. Pitää sinua ehkä varalla.
Mietin ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Mistä sinä olet eri mieltä kanssani?
Minulla on vähän jäissä yhden kanssa viestittely, ollaan myös tutustumisvaiheessa. Olen vain todella stressaantunut ja masentunut, enkä jaksa vastata kenellekään kelle ei ole pakko. Syitä voi aina olla monia.
Hän haastattelee, ei keskustele. Hän saa sinusta dataa ja palaa asiaan jos alkaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän jäissä yhden kanssa viestittely, ollaan myös tutustumisvaiheessa. Olen vain todella stressaantunut ja masentunut, enkä jaksa vastata kenellekään kelle ei ole pakko. Syitä voi aina olla monia.
Joo, tiedän, että syitä voi olla monia enkä siksi haluaisi hylätä toista liian hätäisesti. Muutaman kerran olen jo siihen sortunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän, että syitä voi olla monia enkä siksi haluaisi hylätä toista liian hätäisesti. Muutaman kerran olen jo siihen sortunut.
Et taida itsekään olla kovin kiinnostunut naisesta kun olet jo estoa suunnittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida itsekään olla kovin kiinnostunut naisesta kun olet jo estoa suunnittelemassa.
Lähinnä vaan ärsyttää tällainen viestittely, joka tuntuu joltain kissa-hiiri- leikiltä. Kiinnostukseni lopahtaa helposti, jos toisen kiinnostusta ja aikeita joutuu koko ajan arvailemaan.
Miesten tapa selvittää puhelinnumero tai nimi siirtyä WhatsAppiin. Olet nyt haaremissa ja aina varalla.
Mitä, jos tapaisitte, siinä selviää kiinnostaako paremmin. Voihan se olla, ettei se mies ole vaan kova viestimään.
Juu ei.. Selvästi hänellä on sinua kiinnostavampi nainen/naisia, eikä jaksa paneutua sinuun. Pitää varalla jos ei tärppääkään niiden kiinnostavampien kanssa. Niin nähty. Jos mies ei oikeasti osoita kiinnostusta ja vastaa ajatuksella, älä tuhlaa enempää aikaasi.
Olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että laittaisin tälle tyypille viestiä, jossa toteaisin, että tämä meidän tutustumisemme ei oikein etene, toivottaisin hyvät jatkot ja laittaisin sitten eston. 🤔