Big Brotheriä seuraavat
Kommentit (12)
Tirkistely on kivaa. Odotan hölmöjä sammakoita, kännimokia, paneskelua, riitoja.
Inhoan draamaa ja jännitystä omassa elämässäni, mutta haluan sitä vastapainoksi tylsähköön mutta mukavaan arkeeni jossain muodossa. Tositeevee toimii aika hyvin
Muistaakseni ainoa reality-tv-ohjelma, jota seurasin, oli Naapurilähiö joskus 70-luvulla.
Riittävä kokemus sellaisesta.
Ei oo omaa elämää eikä sos elämää. Bb-asukkaista tulee mulle sen kolmen kuukauden ajaksi ”ystäviä” ja seuraa on koko ajan. Syön ja nukun samaan aikaan kun asukkaat enkä katso tuon 3 kk aikana muuta kuin bb:tä.
Korona aika ja ei voi matkustella joten katson BB 24/7. Ei tietenkään koko aikaa mutta ei riitä pelkkä tv. Ruutu se olla pitää.
Katson koska haastan itseni arvioimaan noitten todellisia luonteita. Viim evuonna meni nappiin, suosikki voitti. Yllätyin kun Tarina kuitenkin pelas ulos:(.
Miul ei oo kavereita, niin sen takia. M25
Tähän voinkin kertoa, että unessa jouduin taloon ja otti tosi paljon päähän ja en edes muistanut hakeneeni. Oli tosi noloa kertoa, että haluaa luovuttaa koska täytyy päästä töihin.
No samasta syystä kuin katson muitakin sarjoja ja ohjelmia, tuo viihdettä. Formaatin idea on mielestäni kiva ja mielenkiintoista päästä seuraamaan ihmisiä niin tiiviisti, ihan kuin voisi olla kärpäsenä katossa seuraamassa toisten elämää.
Myönnän, että oma elämäni on tylsää eikä minulla ole juurikaan kavereita.
Kiinnostava psykologinen koe, jossa näkee hyvin erilaisia ihmisiä ja toimintatapoja eri tilanteissa. Viime kautta en katsonut, mutta kaikki muut Suomen BB-kaudet olen seurannut. Toivottavasti tällä kaudella on mukana kiinnostavia persoonia.
Jos näkisi tissit.