Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sf-mitasta

18.07.2006 |

Hei!

Onko kenelläkään kokemusta tilanteesta ettei sf-mitta ole lisääntynyt tarpeeksi. Itselläni edellinen käynti neuvolassa 28vko:lla jolloin mitta 24,5cm nyt sitten kolme viikkoa myöhemmin mitta kasvanut aionoastaan 1cm eli nyt 25,5cm. Mittaaja sama. Maha on aikas pieni mutta niin se oli esikoisestakin tosin näillä viikoilla jo mitta joitain senttejä enemmän.

Olen menossa torstaina ultraan, jossa vauvan kokoa katsotaan. Asia nyt vaan pyörii inhottavasti mielessä. Onko muilla tapahtunut samaa ja miten siitä asiat edennneet?

Vauva liikkuu hyvin ja sydänäänet ihan kunnossa kun neuvolassa kuunneltiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Tomato]Mullakin oli rv 28 sf mitta 24.5 ja kolme viikkoa myöhemmin 25. Eli oli kasvanu vaan puoli senttiä!! Neuvolantäti ei sitä mitenkään kommentoinut vaikka kyselinki että onkohan huolestuttavaa. Mutta minulla oli tänään ylimääräinen lääkärikäynti (kaatumisen takia) ja lääkäri ultras ja otti samalla mittoja....vauvan koko vastasi täsmälleen viikkoja (30+6) mutta sanoi että pää on painunut aika alas ja koko maha laskeutunut. Itse en tätä ole kyllä huomannut...mutta sanoi että sf-mitan vähyys johtuu siitä. Ja sanoi että se ei varmaan kovin paljoa enää kasvakkaan. Jonkun verran tietenki mutta ei paljon.

Eli mulla ainakin kaikki oli ok. Sullakin varmasti joku selitys tuolle vähäiselle mahankasvulle, vauvan kokoa siitä ei voi päätellä!!

Kerttu

Vierailija
2/2 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minullakin on pieni sf-mitta, rv32+2 oli 27. Meillä menee sitten näin että vauvakin oli aika pieni, painoarvio oli vain 1350g. Neuvolassa lisättiin kontrolliaikoja... Toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla