Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media vähättelee koronaa vaikka tartunnat on jyrkässä nousussa

Vierailija
03.09.2020 |

Yksikin tartunta on liikaa, todella kovat rajoitteet käyttöön ja HETI.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kun uudessa seelannissa? Pakkokaranteeni valtion häkkilaitoksessa? Jos et suostu testiin niin kökit siellä eläintarhamaisissa oloissa 14 päivää.

Vierailija
2/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää korona on jotenkin niiin maaliskuu 2020. Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kun uudessa seelannissa? Pakkokaranteeni valtion häkkilaitoksessa? Jos et suostu testiin niin kökit siellä eläintarhamaisissa oloissa 14 päivää.

Tutustuppa alanuolittaja aiheeseen. On ihan todellisuutta siellä.

Vierailija
4/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tartunnat sinusta jyrkässä nousussa? Vertaa muuten huviksesi tartuntoja suhteessa tehtyihin testeihin nyt ja keväällä.

Vierailija
5/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa pyritään pitämään rauhallisena niin koronan hallittu levittäminen saa jatkua kaikessa rauhassa.

Oletteko miettineet miksi tartunnan saaneet määrätään aina kotikaranteeniin? No siksi että ne saa siellä tartuttaa muut perheenjäsenet. Hallittu levittäminen siis. Minä menisin mieluummin vaikka Stadionille telttaleirille kuin että tartuttaisin minulle rakkaat ihmiset.

Vierailija
6/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on tuhonnut aloittajalta aivot.

Vierailija
7/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tartunnat sinusta jyrkässä nousussa? Vertaa muuten huviksesi tartuntoja suhteessa tehtyihin testeihin nyt ja keväällä.

Suomen kansalle syötetään niitä lukuja mitä päättäjät hyväksi katsovat, olisi hauska tietää joskus mikä todellinen tilanne on.

Vierailija
8/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ei kyllä vähättele, päinvastoin, yleensä kyllä liioittelee.

Vierailija
9/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansa pyritään pitämään rauhallisena niin koronan hallittu levittäminen saa jatkua kaikessa rauhassa.

Oletteko miettineet miksi tartunnan saaneet määrätään aina kotikaranteeniin? No siksi että ne saa siellä tartuttaa muut perheenjäsenet. Hallittu levittäminen siis. Minä menisin mieluummin vaikka Stadionille telttaleirille kuin että tartuttaisin minulle rakkaat ihmiset.

Karu fakta on se että vaikka perheen äiti olisi saanut tartunnan, saattavat muutkin perheen jäsenet olla oireettomia ja itse tauti puhkeaa 14 päivän sisään siitä kun äidin oireet alkoi.

Vierailija
10/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletteko huomanneet että kuolemantapauksia ei tule, vaikka tartunnat nousussa?!?

Vierailija
11/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä itkettiin, kun valmiuslaki otettiin käyttöön. Selittäkää mulle, että miksi nyt karjutte valmiuslakia takaisin?

Vierailija
12/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tän aiheen uutisoinnista on mennyt uskottamuus. Nuorten tartuntamäärät menevät jyrkkää ylämäkeä, mutta siitä ei puhuta mitään. Eikä kerrota karanteenissa olevia tai altistuneita kouluja.

Vierailija
13/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä tän aiheen uutisoinnista on mennyt uskottamuus. Nuorten tartuntamäärät menevät jyrkkää ylämäkeä, mutta siitä ei puhuta mitään. Eikä kerrota karanteenissa olevia tai altistuneita kouluja.

Nyt mennään ruotsin tieto lisää tuskaa suunnitelmalla. Samalla on myös se että yksilö pitää huolen itsestään, pelastukoon ken haluaa.

Vierailija
14/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväällä itkettiin, kun valmiuslaki otettiin käyttöön. Selittäkää mulle, että miksi nyt karjutte valmiuslakia takaisin?

Kuka muka keväällä itki? Ihmisethän olivat helpottuneita, kun meitä suojeltiin. Minä itkin, kun valmiuslaki poistettiin. Ja nyt ei suojella, vaan hoetaan vain taloutta.

Vierailija
15/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka keväällä itki? Ihmisethän olivat helpottuneita, kun meitä suojeltiin. Minä itkin, kun valmiuslaki poistettiin. Ja nyt ei suojella, vaan hoetaan vain taloutta.

Minä itkin kun rajat avattiin. Täällä ei käytännössä ollut koronaa mutta se täytyi käydä rajan takaa hakemassa...

Vierailija
16/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten koronavilkun latauksista nähtiin, niin kansa on edelleen halukas osallistumaan koronatalkoisiin. Mutta hallituksella on jokin ihan muu agenda. Ja viranomaiset vain yllättyvät, että miten ne suomalaiset nyt niin lataili...

Vierailija
17/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.seppo.net/paula-lehtomaki-ajaa-alas-ymparistohallinnon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi