Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei hammastarkastusta ja paikkausta tehdä samalla

Vierailija
03.09.2020 |

Kertaa? Varsinkin näinä aikoina rampata monesti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tehtiin. Tosin oli jo aikaa varatessa laittanut viestiin, että on selvä reikä, joten aikaa oli varattu sen mukaan. Jos varaat ajan tarkastukseen, sitten paikkaukseen ei ole varattu aikaa, siksi. Toisaalta ei aina voi tietää, millainen reikä on ja millaista paikkausta se vaatii ennen tarkastusta. Siellä on muitakin asiakkaita nääs, ei voi heidän aikojaan tuhottomasti viivästyttää. Ei mullekaan normaalisti olisi varattu, mutta korona-aikana oli normaalia väljempää ja heillä oli mahdollisuus varata. 

Vierailija
2/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä reiän löytämisessä tosiaan kauan mene, varsinkin jos se särkee jo valmiiksi. Ei ihme jos on pitkät jonotusajat hammaslääkäriin kun joutuu monta kertaa rampata pikkuasian takia. Eri asia jos on juurihoitoa tmv. mutta kai senkin voisi aloittaa tarkastuksen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hammashoito tehtäisiin yhdellä kertaa niin silloin hoidon suorittava hammadyritys saisi siitä vähemmän rahaa kuin jos hoito suoritetaan kahdella erillisellä kerralla.

Vierailija
4/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa.

Vierailija
5/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saadaan ne jonot syntymään

Vierailija
6/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos on ollut aikaa ovat paikanneet samalla. Yllättävän usein on ollut, ei kuitenkaan aina. Mutta jos on useassa eri suunnassa reikiä ei kuulemma edes suostu paikkaamaan kerralla.

Minulla on ollut tuntematon määrä reikiä, osa lähes juurihoitoa vaativia mutta yksikään ei ole aiheuttanut mitään kipua. Mutta hampaitteni surkean kunnon tietäen osaan kyllä odottaa että sieltä löytyy korjattavaa... En silti viitsi varalta ylipitkää aikaa varata, kyllä sekin harmittaisi jos jäisikin käyttämättä.

Vierailija
7/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus harjoittelussa 150 km päässä kotipaikkakunnaltani, eli hammaslääkärikäyntiä varten piti käytännössä ottaa kokonainen vapaapäivä ja koska olin harjoittelussa, oli tulotkin pienet eikä varaa yksityiseen. Hammaslääkäri olisi halunnut tehdä jokaisen toimenpiteen eri käyntikerralla, mutta sain suostuteltua paikkaamaan kaksi pientä reikää kerralla. Varasi mulle sitä varten tupla-ajan, eli muistaakseni 40 minuuttia. Mulla meni käyntiin oikeasti 15 minuuttia, eli ei edes sitä mitä normaalisti varaisi yhdelle hampaalle, suurin osa ajasta meni esivalmisteluihin yms, itse paikkaus kesti muutaman minuutin per hammas. Tuli olo, että voisi tätä ehkä vähän järkevöittää, samoihin aikoihin hammaslääkäreihin oli kunnassa yli puolen vuoden jono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan