Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista romantiikkaa on elämässäsi?

Vierailija
03.09.2020 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista ja hyvä niin!

Vierailija
2/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviteltua romantiikkaa, fantasia on muutenkin parempi kuin todellinen, koska ihmiset on ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlaista ja hyvä niin!

No kyllä itse pitäisin aika surullisena, jos mitään romanttista ei olisi koskaan.

Vierailija
4/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on romantiikan saralla sinkkuihmisen elämässä.

Vierailija
5/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista että suukottelemme ja halailemme miehen kanssa aina kohdatessamme, sohvalla istuessa jos vaikka luen kirjaa ja hän tekee töitä kannettavalla saatan silitellä hänen kylkeään... Aina kun toinen lähtee ovesta ulos, sanomme rakastavamme. Saan jalkahierontoja iltaisin pitkän päivän jälkeen, mies yllättää monesti aamukahvilla. Sellaista perushommaa. Naimisissa 15v ja 2 pientä lasta.

Vierailija
6/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuuntelen, kun mies istuu paskalla padin kanssa ja ryystää samalla valuvaa nokkaa koko ajan,että niiskis vaan. Vessa on ihan olkkarin vieressä.

Vierailija
7/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen romantiikkaa.

Esim. kun tulen reissusta talo on siivottu ja ruuat odottamassa (joku uusi herkullinen resepti) takassa palaa tuli. Jos olen surullinen mies hakee suklaata tai jäätelöä lohdutukseksi. Talvilauantaisin mies ostaa kukkia kotiin (kesällä oma puutatha kukkii).

Itse kaipaisin joskus halausta ja siihen suruun erityisesti kosketusta syömisten sijaan. Mutta en valita:)

Vierailija
8/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista että suukottelemme ja halailemme miehen kanssa aina kohdatessamme, sohvalla istuessa jos vaikka luen kirjaa ja hän tekee töitä kannettavalla saatan silitellä hänen kylkeään... Aina kun toinen lähtee ovesta ulos, sanomme rakastavamme. Saan jalkahierontoja iltaisin pitkän päivän jälkeen, mies yllättää monesti aamukahvilla. Sellaista perushommaa. Naimisissa 15v ja 2 pientä lasta.

En usko.

T. Naimisissa 20v ja useampi lapsi, ei romantiikkaa

Vierailija
9/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

T. Naimisissa 20v ja useampi lapsi, ei romantiikkaa

Kuulostaa aika kurjalta. Me olemme tehneet töitä suhteemme eteen ja kumpikin meistä haluaa olla toisen kanssa vielä vanhanakin.

Vierailija
10/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessani oli viime yönä. Tai saattoi olla että kuvittelin sen unessanikin.

Vierailija
11/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista, täysin kuollutta ja ollut jo vuosia, mies ei halua minua.

20v hääpäivä lähestyy, ajatellut ottaa sen vapaapäiväksi ja maata peiton alla nenäliinapktin ja suklaalevyn kanssa. Sitten voisi silmät turpeina ja punaisina lämmittää saunan ja juoda pari siideriä lauteilla.

Vierailija
12/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan v....n kiinnostavaa, että on kaksi pientä kakaraa 😴😴😴 KUKA KYSYI JA MITEN SE LIITTYI AIHEESEEN??

Jessus että olen korviani myöten tuota kakaroista jauhamista. Kyllä ne saadaan aivan joka ikiseen aiheeseen tungettua, liittyi aiheeseen pätkän vertaa tai ei😴

Vierailija
14/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioissani minulla on romantiikkaa vähän yhden jos toisenkin kohtaamani ihanan miehen kanssa. Reaalimaailmassa olen ollut sinkku viimeiset yksitoista vuotta eikä se edeltävä parisuhdekaan mitään hempeilyä missään vaiheessa ollut.

En valita. Unelmissa kaikki menee aina just kuten haluaa.

Vierailija
15/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlaista, täysin kuollutta ja ollut jo vuosia, mies ei halua minua.

20v hääpäivä lähestyy, ajatellut ottaa sen vapaapäiväksi ja maata peiton alla nenäliinapktin ja suklaalevyn kanssa. Sitten voisi silmät turpeina ja punaisina lämmittää saunan ja juoda pari siideriä lauteilla.

En usko että mies muuttuu tuolla keinolla. Ratkaisukeskeisenä ihmisenä mietin, kannattaisiko tehdä jotain muuta?

Vierailija
16/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy vaaleapunaista rakkaushattaraa. Löytyy vain raakaa realismia parisuhteesta yhdessä 26 v 

aviossa 16 v.

Vierailija
17/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaruudun kautta saan elää romantiikan.

Juu, ei ole toivottu juttu.

18/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnelmallisia iltoja, mm. klassista tai kirkkomusiikkia ja kynttilöiden valoa, kauniiksi tehty ympristö (johon usein riittää pelkästään se että on siivonnut).

Hyvät ja oikeat ajatukset kohottavat sielua ja tuovat romantiikkaa elämään mielestäni.

Vuosia sitten kuulin erään uskovaisen sanovan "olen romanttisesti rakastunut Jeesukseen". Minulla on sama: elän rakkaussuhteessa Jeesuksen kanssa, ja siinä on romanttisuutta. Romanttinen rakkaus ei välttämättä tarkoita parisuhderakkautta, vaikka se usein siihen liitetään.

Vierailija
19/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole enää, kun olen jo 50v. Ne on nuorten juttuja tommoset hömpötykset.

Vierailija
20/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

On tunnelmallisia iltoja, mm. klassista tai kirkkomusiikkia ja kynttilöiden valoa, kauniiksi tehty ympristö (johon usein riittää pelkästään se että on siivonnut).

Hyvät ja oikeat ajatukset kohottavat sielua ja tuovat romantiikkaa elämään mielestäni.

Vuosia sitten kuulin erään uskovaisen sanovan "olen romanttisesti rakastunut Jeesukseen". Minulla on sama: elän rakkaussuhteessa Jeesuksen kanssa, ja siinä on romanttisuutta. Romanttinen rakkaus ei välttämättä tarkoita parisuhderakkautta, vaikka se usein siihen liitetään.

Romanttinen rakkaus nimenomaan määritellään seksuaaliseksi rakkaudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän