Geisha-keksit
Oletteko maistaneet uusia Geisha-keksejä? Ovat kuulemma ERITTÄIN herkullisia, itse en ole vielä ostanut, seuraavaa herkkupäivää odotellessa...
Kommentit (11)
Marianne täytekeksit olivat jo pettymys (keksit maistuivat palaneelta ja täyte ei maistunut marianne-karkeilta), joten taidan syödä geishaa ihan vaan suklaana.
Ihan jees, mä en vaan tykännyt siitä koostumuksesta. Tai mulla ainakin ne keksit ei pysyneet kasassa, vaan kun laitoin niitä pieneen kulhoon esille, melkein kaikki hajosivat silleen kummallisesti kahtia, eli niistä tuli vieläkin ohuempia. Ei suuri juttu mutta ärsytti! :) Jatkossa taidan pysytellä jossain Fanipalan tyyppisissä jutuissa, aika samalta maistui ja koostumus on parempi.
ihan ok, tosin tuskin ostan niitä enää jatkossa. odotin jotain enemmän :D
Ne keksit on vaan markkinointikikka. Keino saada teidät ostamaan. En aio ostaa.
Heh joo ton fof-postauksen inspiroimana tän kirjoitinkin ;)
Mutta mielipiteitä on näköjään monia, pitää kai sit ite vaan ostaa se paketti ja maistaa.
ap
Olen. Olivat pettymys. Eivät juuri maistu geishalta. Mitäänsanomattomia!
Fof ainakin lukijoineen hehkutti maasta taivaisiin http://focusonfashion.refashion.fi/2013/10/05/lauantaikarkki-geisha-suklaakeksit/ Kiinnostaisi myös kokeilla mutta ei vielä ole kaupassa osunut silmään!
Oli pienoinen pettymys. Eivät maistuneet geishalta ja sitä kuivaa keksiä oli liikaa.
en odottanutkaan että maistuisi geishalle, tosi hyviä!